تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهید گرمرودی

دیدار مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهید گرمرودیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل نوری مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه و شرکت ملی پست با حضور در منزل شهید فیروز وکیلی گرمرودی یاد و خاطره این شهید را زنده کردند.

در ابتدای این دیدار مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران با ابلاغ تبریک سال نو از طرف وزیر ارتباطات، مسائل و مشکلات خانواده شهید گرمرودی را جویا شد.

همچنین افشین احمد زاده معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت پست و مشاور امور ایثارگران این شرکت گزارشی از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات خانواده شهید گرمرودی ارایه کرد.

وی در ادامه این دیدار اظهار داشت: البته اقداماتی که در شرکت پست برای خانواده شهدا انجام شده کمترین کاری است که می توانیم برای آنان انجام دهیم.

در پایان این دیدار به پاس قدردانی، تابلو فرشی منقش به تصویر شهید گرمرودی از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خانواده این شهید تقدیم شد.

گفتنی است در این دیدار اسکندر حلال خور عضو هیات مدیره شرکت ملی پست نیز حضور داشت.

شهید فیروز وکیلی گرمرودی متولد سال 1322 از نامه رسانان شرکت پست بود که در سال 65 در بمباران شهرستان میانه در مسیر مدرسه به شهادت می رسد و دختر وی نیز با 70 درصد جراحت به فیض جانبازی نائل می شود.

از این شهید دو پسر و یک دختر به یادگار مانده است .

دیدار مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهید گرمرودی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهید گرمرودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..