تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی راهکارهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران

بررسی راهکارهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهرانبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جلسه شورای مدیران ICT استان تهران به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با تشریح جایگاه و ماموریت های ادارات کل استانی به ضرورت همدلی و هماهنگی برای تحقق این وظایف پرداخت و با اعلام اینکه از هفته آینده به تفکیک در تمامی شهرهای استان جلسات بررسی مشکلات ارتباطی با حضور مسوولان شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: انتظار می رود خروجی و مصوبات این جلسات با جدیدت پیگیری و مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به جایگاه استان تهران به عنوان مهم ترین استان کشور بر آمادگی همه اپراتورها برای بحران های احتمالی مانند زلزله تاکید کرد و از اداره کل منطقه شمال سازمان تنظیم خواست تا ضمن بازدید از سایت های فعال اپراتورها کمبودهای احتمالی بخصوص در زمینه تامین منبع انرژی این سایت ها را گزارش و تا رفع مشکلات احتمالی پیگیری کند.

در ادامه هریک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه انتظارات و مشکلات بخصوص در زمینه همکاری شهرداری ها برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در سطح استان تهران پرداختند که قرار شد این مسایل و نیازمندی ها در جلسات تخصصی که در سطح استان و شهرستانها برگزار می شود، مطرح و پیگیری شود.

اضافه می شود که در این جلسه نمایندگان شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات، شرکت پست، همراه اول، ایرانسل و رایتل حضور داشتند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی راهکارهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..