وی افزود: در جشنواره نوروزی ایساکو در سال ۹۷ بیش از ۶۰ هزار خدمت امدادی و حمل خودرو ارایه شده که ۲۵۰۰ خدمت برای خودروهای خارج از شبکه ایران خودرو بوده است.
حسینی ادامه داد: در حوزه امداد خودرو نیز با ارایه خدماتی نظیر امدادپلاس سعی بر ارایه خدمات مناسب به مشتریان داشتهایم.
وی اعزام ۲۲۲ امدادگر دو منظوره را از جمله طرحهای نوین ایساکو عنوان کرد و گفت: امدادگر دومنظوره در صورت عدم رفع مشکل در محل نسبت به حمل خودرو اقدام میکند که این موضوع موجب صرفه جویی در زمان مشتری و جلوگیری از حمل غیرضروری خودروها شده است.
حسینی با بیان این که در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته بهبودهای زیادی را تجربه کردیم گفت: میانگین مدت زمان تعمیرات را به میزان ۱۴ درصد کاهش داده و به کمتر یک روز رساندهایم.
وی کاهش قابل توجه شکایت عدم پذیرش در سال ۹۷ را از دیگر بهبودهای خدمت رسانی در نوروز امسال دانست و گفت: در این زمینه شاهد کاهش ۷۹ درصدی بودهایم.
حسینی اضافه کرد: میانگین زمان انتظار برای ارسال قطعه نیز با کاهش ۴۰ درصدی به یک روز رسیده است.
مدیرعامل ایساکو با بیان این که بیش از ۷ هزار نفر برای خدمت رسانی در جشنواره نوروزی بسیج شدند تا خدمات مناسبی را به مشتریان ارایه کنند گفت: با نظارتها و بازدیدهای محسوس و نامحسوس ایرادات احتمالی را رفع کردهایم.
وی به طرحهای نوین اجرا شده در جشنواره نوروزی اشاره کرد و گفت: نصب سیستم GPS بر خودروهای ناوگان امداد، نمایش آنلاین بر سایت ۱۴۱.IR، خرید آنلاین اشتراک از طریق اپلیکیشن آپ و ارایه خدمات در جزایر کیش و قشم از جمله این طرحها بوده است.
وی تاکید کرد: جدابیت کالای ایرانی برای مشتریان در استفاده از خدمات پس از فروش مناسب است که ایران خودرو تلاش میکند با ارایه خدمات متنوع هموطنان را به استفاده از محصول ایرانی ترغیب و تشویق کند.
گفتنی است جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو از ۲۶ اسفندماه ۹۶ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۹۷ ادامه داشت. در این طرح ۳۸۰ نمایندگی مجاز گروه صنعتی ایران خودرو به همراه ۲۲۰۰ اکیپ امدادرسانی و حدود ۱۸۰ فروشگاه مجاز لوازم یدکی به صورت شبانه روزی به شهروندان در سراسر کشور خدمت رسانی کردند.