تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محب‌خدایی سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی شد

محب‌خدایی سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی شدبه‌ گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به‌ نقل از روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در حکمی، محمد محب‌خدایی معاون گردشگری این سازمان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری این سازمان منصوب کرد.

در حکم مونسان خطاب به محب‌خدایی  آمده است:

«نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، تا زمان انتصاب معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محب‌خدایی سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..