تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره‌هایی که هرگز رانندگی نمی‌کنند

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: شاید کاملاً طبیعی و قانع کننده بنظر برسد اگر بگوییم سلبریتی بودن به این معناست که شما نیازی به رانندگی کردن ندارید زیرا دیگران این کار را برای شما انجام خواهند داد. اما این رویه در میان تمامی فعالان و چهره های مشهور هالیوودی وجود ندارد و تعدادی از افرادی که در فهرست زیر به آن ها اشاره شده، از مردان شناخته شده تا زنان مستقل، همگی از رانندگی کردن به دلایلی عجیب و غریب و گاه مضحک طفره می روند.

در واقع هیچ یک از این افراد علاقه ای به رانندگی کردن ندارند. بدین ترتیب در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با زنان و مردان مشهور هالیوودی آشنا کنیم که علیرغم داشتن ثروت و شهرت فراوان علاقه ای به رانندگی کردن با ماشین های شخصی گرانقیمت خود ندارند.

10- راسل برند

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
شاید بسیاری از طرفداران از این که شخصیتی مانند راسل برند علاقه ای به رانندگی کردن ندارند احساس خوبی داشته باشند. البته کسی مشکلی با رانندگی کردن برند در حالت هوشیار در جاده ها ندارد اما واقعیت این است که راسل برند از آنجایی که خارج از شهر لندن بدنیا آمده و بدور از فضای شلوغ این شهر بزرگ شده علاقه ای به رانندگی کردن ندارد و در طول سال های رسیدن به شهرتش همواره از سیستم حمل و نقل عمومی برای مسافرت های خود استفاده کرده است. البته او سال ها بعد مجبور شد رانندگی کردن را یاد بگیرد زیرا برای بازی در چندین نقش به این مهارت نیاز داشت.

جالب این که وی در سن 36 سالگی تمرینات و آموزش رانندگی را آغاز کرد که تقریباً دو دهه دیرتر از زمانی است که اکثر مردم این توانایی را کسب می کنند. تلاش های او برای رانندگی در لس آنجلس با افتضاحات و خلاف های خنده داری همراه بود که از آن میان می توان به سرعت بیش از حد و رانندگی در جهات مخالف اشاره کرد.

9- رابرت پتینسون

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
رابرت پتینسون یکی دیگر از آن بریتانیایی هایی است که از نشستن پشت فرمان خوشش نمی آید. و برای کسانی که هیچگاه در لس آنجلس نبوده اند، رانندگی در این شهر یکی از خوفناک ترین و خطرناک ترین تصمیماتی که است می توانید در طول زندگی خود بگیرید و جان خود را به خطر بیندازید. اما پتینسون بعد از نقل مکان به ایالات متحده تصمیم گرفت رانندگی را در این شهر امتحان نماید و به گفته خودش رانندگی را به صورت خودآموز و با کمک رانندگان لس آنجلسی و بوق های پر سروصدایشان یاد گرفته است. وی بر این باور است که رانندگی یکی از توانمندی های مفیدی است که هرکسی باید داشته باشد اما سعی می کند تا حد ممکن پشت فرمان نباشد و این وظیفه را به دوستان و همراهانش واگذار می کند. او رانندگی می کند اما ترجیح می دهد مجبور به این کار نشود.

8- رابی ویلیامز

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
او نیز یکی دیگر از چهره های مشهور بریتانیایی است که علاقه ای به رانندگی کردن ندارد. او برای دهه های متوالی در صنعت سرگرمی بریتانیا چهره ای شناخته شده بوده است و با آهنگ «هزاره» در ایالات متحده به شهرت رسید. با این وجود او علاقه ای به رانندگی کردن ندارد هر چند توانایی این کار را دارد. او می گوید که از ترافیک و نگه داشتن ماشین در شلوغی بیزار است به همین دلیل ترجیح می دهد رانندگی نکند. جالب این که او به ماشین علاقه زیادی دارد و چندین خودرو گرانقیمت از جمله یک جگوار نیز خریداری کرده است. با این وجود وی همچنان رانندگی نمی کند و تصمیمی برای گرفتن گواهینامه رانندگی نیز ندارد. او یکی دیگر از شخصیت های مشهوری است که از تاکسی تلفنی و سرویس های خصوصی رانندگی استفاده می کند.

7- دانیل ردکلیف

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
هری پاتر می تواند یک خودرو پرنده را براند و با خواندن یک ورد، انبوهی از آشغال را به یک ماشین هشت سیلندر قدرتمند تبدیل کند اما بازیگری که نقش او را بازی کرد علاقه ای به این کار ندارد. دانیل ردکلیف هم از آن دسته سلبریتی هایی است که هیچگاه نیازی به رانندگی کردن نداشته است و تنها در فیلم های هری پاتر درس رانندگی آموخته است.

با این وجود وی در طول دوران فعالیت خود در سینما بارها به این موضوع علاقه نشان داده که نقش هایی را بپذیرد که نیاز به رانندگی کردن داشته باشند یا دستکم طوری رفتار کنند که انگار مشکلی با رانندگی کردن ندارند. او اخیراً در کلاس های رانندگی شرکت کرده تا برای بازی در نقش هایی مانند آنچه که گفته شد مشکلی نداشته باشد اما به نظر می رسد که علاقه ای به تبدیل شدن به یک راننده قهار ندارد.

6- نوئل گالاگر

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
در میان یکی از جالب ترین و شاید خنده دارترین مواردی که در این فهرست آورده شده تنها یک نفر در این لیست خودروهای بسیار گرانقیمتی دارد و آن هم نوئل گالاگر است. او اولین آهنگساز و ترانه سرای گروه موسیقی «Oasis » بود و برادرش نیز خواننده اصلی گروه به شمار می رفت. او نیز مانند بسیاری از افرادی که در لندن بدنیا آمده یا در انگلستان بزرگ شده اند، ئوئل در دوران کودکی و نوجوانی خود نیازی به استفاده از ماشین شخصی نداشته است و در دوران بزرگسالی نیز همین رویه ادامه داشته است. شاید اگر او درامر گروه بود لازم بود حتما رانندگی یاد بگیرد تا دستکم وسایلش را جابجا نماید اما از آنجایی که وی گیتاریست گروه است هنوز به استفاده از ماشین شخصی نیازمند نشده است.

5- کیت بکینسیل

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
اولین خانم دوست داشتنی ما در این فهرست و آخرین بریتانیایی ما کسی نیست جز کیت بکینسیل. برخلاف بسیاری از کسانی که نامشان در این فهرست آمده، کیت برای این که رانندگی کردن را امتحان کند تلاش زیادی کرده است و رانندگی نکردن او به دلیل امتحان نکردن و عدم تلاش او در این زمینه نبوده است. ظاهراً او با 42 سال سن سه بار در گرفتن گواهینامه رانندگی ناکام مانده و هنوز نتوانسته این مدرک قانونی را دریافت کند. وی بارها مجبور شده به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی، از نقش هایی که شخصیت آن ها رانندگی می کرد چشم پوشی نماید و رانندگی کردن برای بکینسیل به یک کابوس تبدیل شده است.

البته او نقش هایی نیز پذیرفته که نیاز به رانندگی داشته و مشکلی نیز پیش نیامده زیرا این فیلم ها شامل صحنه های رانندگی در مکان ها و لوکیشن های بسته بوده است. او به طور عمده ترجیح می دهد از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کند یا دستکم پشت فرمان ننشیند. به نظر می رسد دختر او لیلی که اکنون 15 سال دارد قبل از مادرش گواهینامه رانندگی دریافت خواهد کرد.

4- باربارا والترز

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
جای تعجب ندارد که هر چه افراد مسن تر شوند علاقه به رانندگی کردن در آن ها کاهش می یابد اما شوکه کننده است وقتی می شنوید که شخصیتی مشهور که به خاطر استقلال منحصر به فردش شناخته شده و همه فکر می کنند هر چیزی برای او سهل الوصول است نتواند رانندگی کند. این موضوع در مورد گوینده و مجری سرشناس سال های گذشته یعنی بارابارا والترزصدق می کند. او هیچگاه رانندگی کردن را نیاموخته است و برای رفتن از یک نقطه به نقطه دیگر حتی در مسافت های کم نیز باید برای او ماشین شخصی فرستاده می شد.

3- تینا فی

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
تینا فی هیچ علاقه ای به رانندگی کردن ندارد هر چند قبلاً رانندگی می کرده است. در واقع در تئوری او می داند که چطور یک خودرو را براند و در برخی از ویدیوهای تبلیغاتی نیز او در حال خارج شدن از خودرو دیده شده است. تینا فی در شهر نیویورک زندگی کرده و این شهر را دوست دارد از این رو هیچ نیازی وجود ندارد که بجای سیستم حمل و نقل عمومی از خودرو شخصی استفاده کند.

تاکسی فراوان و سیستم زیرزمینی حمل و نقل باعث شده که نیاز به رانندگی با خودرو شخصی ضروری نباشد و شخصی با اعتبار و شهرت تینا فی نیز می تواند به راحتی از سرویس های خصوصی حمل و نقل نیز استفاده نماید. وی برای نقش هایی که می پذیرد می تواند رانندگی کند اما در زندگی خارج از فیلم وی دوست دارد که بیشتر شخص دیگری پشت فرمان بنشیند.

2- باربارا استریسند

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
یکی از دیگر زنان شدیداً مستقل و بااعتماد به نقس هالیوود که ظاهراً علاقه ای به رانندگی کردن ندارد باربارا استریسند است. اگر چه این موضوع کمی شوکه کننده است زیرا استریسند از آن دسته شخصیت هایی است که دوست ندارد به دیگران وابسته باشد اما همواره او را در صندلی پشتی خودروها می بینیم. یک بار از او در مورد رانندگی نکردن سوال شد و او گفت که علاوه بر این که هیچگاه به رانندگی کردن عادت نداشته اما یک حادثه رانندگی او را به طور کلی از این موضوع متنفر ساخته است از این رو از قرار گرفتن در پشت فرمان می ترسد.

یک بار که وی در لس آنجلس رانندگی می کرد راهی را اشتباهی رفت و به یک آزادراه خارج از شهر رسید و این موضوع دردسرهایی را برای او ایجاد کرد که وی تصمیم گرفته به طور کلی دور رانندگی کردن را خط بکشد.

1- لینا دانهام

چهره های مشهور هالیوودی که از رانندگی کردن خودداری می کنند
آخرین نفر اما نه کم اهمیت ترین مورد مربوط به لینا دانهام جوان و مستقل است. این بازیگر، کارگردان و نویسنده نسبتاً سرشناس که از حضور در برابر دوربین و میلیون ها بیننده ترسی ندارد از نشستن در پشت فرمان خودرو می ترسد. وی از این می ترسد که مبادا هنگام رانندگی کردن به شخص دیگری آسیب برساند. او رانندگی بلد است اما ترسی غیرمنطقی از این کار دارد. او با توجه به تجربیات ناخوشایند و تصادفات مرگباری که دوستان و نزدیکانش داشته اند وی تصمیم گرفته که هیچگاه پشت فرمان ننشیند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره‌هایی که هرگز رانندگی نمی‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..