تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پرویز پرستویی به بالارفتن قیمت دلار

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرخ دلار این روزها همچنان تصاعدی است، به طوری که قیمت این لحظه با یک ساعت دیگر شاید متفاوت باشد. بر اساس آخرین خبرها آخرین قیمت دلار ۵۶۴۵ تومان برآورد شده است.

این حرکت رو به بالای نرخ دلار طی روزهای اخیر با واکنش بسیاری از چهره های عرصه های گوناگون روبرو شد. در همین زمینه پرویز پرستویی بازیگر پرآوازه سینما و تلویزیون ایران، پست انتقادآمیزی را در مورد بالا رفتن قیمت دلار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پرستویی نوشت:"جوک می‌سازیم با ⁧ دلار ⁩و خبر‌ها رو دنبال می‌کنیم. اما یکی مثل من از صبح چشمش به تابلوی صرافی هاستو می‌ترسه از انسولینی که معلوم نیست باید با چه قیمتی بخره!"


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پرویز پرستویی به بالارفتن قیمت دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..