تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه خیار شور یک روزه!

وب سایت سوران: خیارشور یکی از مخلفاتی است که معمولا در یخچال همه خانه ها پیدا می شود. خیارشور به همراه ساندویچ، سالاد، ماکارونی و خیلی از غذاهای دیگر سرو می شود. به جای اینکه از خیارشورهای شرکتی استفاده کنید، خود کفا شوید و خودتان این شور خوشمزه را تهیه کنید.

مواد اولیه:

خیار به میزان لازم سیر 3حبه ترخون چند ساقه سرکه نصف لیوان نمک وفلفل به میزان لازم آب جوشیده سرد به میزان لازم
طرز تهیه خیار شور یک روزه!
1-خیار را کاملا شسته داخل شیشه های سسی بزرگ می ریزیم.

2-بعد چند ساقه ترخون وسه حبه سیر در شیشه می اندازیم.

3-در اخر اب جوشیده خنک را با نمک وفلفل مخلوط میکنیم به اندازه دلخواه ونصف لیوان سرکه. روی خیارهای داخل شیشه می ریزیم انگاه در شیشه را محکم می بندیم.

4-حالا یک قابلمه براداشته شیشه را در وسط ان قرار داده تا کمر شیشه قابلمه را پر اب می کنیم سپس قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا اب بجوش اید.

طرز تهیه خیار شور یک روزه!
نکته:

توجه کنید وقتی آب جوش آمد ساعت می گیریم 15 دقیقه در حال جوش باشه پس از این زمان شیشه را از قابلمه دربیارید و بگزارید روی کابینت خنک بشه.

طرز تهیه خیار شور یک روزه!
وقتی کاملا سرد شد داخل یخچال بزاریدو فرداش نوش جان کنید.به همین راحتی.

این میزان مواد فقط برای یک شیشه می باشد.

این خیار شورشبیه خیار شور های شرکتی می شه با همون مزه و از همه مهمتر نیازی نیست 2هفته انتظار بکشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه خیار شور یک روزه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..