تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطه ال جی الکترونیکس در بازار تلویزیون‌های اولد

در سالی که گذشت، ال‌جی الکترونیکس با کسب سهم ۷۵ درصدی از بازار تلویزیون‌های اولد با اختلاف زیاد در رتبه‌ی نخست برترین تولیدکننده‌ی این نوع تلویزیون قرار داشت.

به گزارش دیجی‌تایمز، ال‌جی الکترونیکس سال گذشته نزدیک به ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون اولد در سراسر جهان فروخته است و انتظار می‌رود که امسال نیز میزان فروش خود را به رقم ۲ میلیون دستگاه برساند. پس از ال‌جی، سونی دومین تولید‌کننده‌ی برتر تلویزیون‌های اولد محسوب می‌شود.

براساس گزارش دیجی‌تایمز و منابع صنعتی، سال گذشته در مجموع ۲ میلیون دستگاه تلویزیون اولد در سراسر جهان عرضه شد و براساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که این رقم در سال جاری به ۳ میلیون دستگاه افزایش یابد.

ال‌جی الکترونیکس بدون شک رهبر بلامنازع عرصه‌ی تلویزیون‌های اولد به‌حساب می‌آید. این شرکت سال گذشته توانست حدود ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون اولد به فروش برساند و ۷۵ درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص دهد. پیش‌بینی می‌شود که میزان فروش این غول کره‌ای امسال به رقم ۲ میلیون دستگاه برسد؛ با این حال با افزایش مجموع عرضه‌ی تلویزیون‌های اولد انتظار می‌رود که سهم این شرکت به ۶۶ درصد کاهش یابد.

سونی با اختلاف زیاد در جایگاه دوم قرار دارد. میزان فروش ژاپنی‌ها در سال گذشته ۲۰۰ هزار دستگاه بود؛ با این وجود انتظار می‌رود که این شرکت در سال ۲۰۱۸ موفق به فروش ۵۰۰ هزار دستگاه تلویزیون اولد شود. پس از سونی، شرکت‌های دیگری همچون پاناسونیک، فیلیپس، گراندیگ، لو و همچنین شرکت‌های چینی از جمله هایسنس - که امسال نخستین تلویزیون اولد خود را عرضه کرد - مسئول عرضه‌ی ۵۰۰ هزار دستگاه باقی‌مانده خواهند بود. در گزارش دیجی‌تایمز آمده است:

علاوه بر عرضه‌ی ۲ میلیون پنل اولد از سوی ال‌جی الکترونیکس در سال ۲۰۱۸، انتظار می‌رود که ال‌جی دیسپلی نیز ۵۰۰ هزار پنل اولد برای سونی و مقدار مشخصی برای سازندگان چینی تلویزیون عرضه کند.

ال‌جی دیسپلی، شرکت مجزایی که به‌عنوان زیرمجموعه‌ی شرکت ال‌جی فعالیت می‌کند، به تولید انبوه پنل‌های اولد تلویزیون در سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داد. این شرکت پنل‌های تولیدی‌اش را به طیفی از دیگر تولیدکنندگان می‌فروشد و به‌زودی کارخانه‌ی اولد نسل بعدی 10.5G خود را با توانایی تولید انبوه پنل‌های بزرگ‌تر با وضوح تصویر 8K، افتتاح خواهد کرد.

تلویزیون‌های ساخته‌شده برپایه‌ی فناوری اولد هنوز سهم اندکی از مجموع تلویزیون‌های بازار را که با رقم سالیانه‌ی نزدیک به ۲۱۰ تا ۲۲۰ میلیون دستگاه در گردش است، تشکیل می‌دهند. با این وجود، این فناوری تصویر به تصاحب سهم بیشتر در بازار پرسود دستگاه‌های لوکس ادامه خواهد داد و ظرفیت آن در سال‌های پیش‌رو به نحو قابل توجهی افزایش خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطه ال جی الکترونیکس در بازار تلویزیون‌های اولد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..