تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از سه لرزش گیر اپتیکال در هواوی P20 پرو

با توجه به کالبدشکافی انجام‌شده روی هواوی P20 پرو، این دستگاه از سه لرزش‌گیر اپتیکال استفاده کرده است.

هواوی در سال جاری برای پرچم‌دار خودش سنگ تمام گذاشت و این بار با معرفی نسخه P20 پرو قدرت بازوی خود را در بازار قوی‌تر کرد. هواوی P20 پرو قسمت‌های هیجان‌انگیزی دارد که پیشتر در زومیت مطلبی با عنوان ۱۰ نکته هواوی P20 و هواوی P20 پرو درباره‌ی آن منتشر شد. بر اساس صحبت‌های رسمی شرکت تنها حسگر ۸ مگاپیکسل تله فوتو به‌صورت رسمی از OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال استفاده کرده اما در کابلد شکافی‌های انجام‌شده مشخص شد که هر سه لنز از لرزش‌گیر اپتیکال بهره برده‌اند. این می‌تواند نقطه عطفی برای P20 پرو به‌حساب بیاید.

حسگر های هواوی P20 پرو

مقاله‌های مرتبط:

هواوی روی دوربین سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است، ازاین‌رو انتظار نتایج درخشانی را از دو پرچم‌دار تازه‌نفس این شرکت داریم. به نظر می‌رسد بهینه‌سازی نرم‌افزاری و استفاده از هوش مصنوعی در زمینه تثبیت سازی تصاویر به‌صورت دیجیتالی از اهمیت بیشتری برای هواوی برخوردار بوده به همین دلیل تمایلی به تمرکز برای معرفی OIS در هر سه حسگر نداشته است. ترکیب قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تثبیت بیشتر تصاویر هنگام تصویربرداری می‌تواند قابلیت بسیار خوبی در هر اسمارت‌فون باشد.

جعبه‌گشایی P20 پرو هواوی را از دست ندهید و منتظر نقد و بررسی کامل این دستگاه در زومیت باشید. نظر شما در مورد عملکرد P20 پرو در بازار چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از سه لرزش گیر اپتیکال در هواوی P20 پرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..