تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – سه شنبه ۲۱ فروردین!

در این مطلب جدیدترین دیدنی های روز سه شنبه ۲۱ فروردین را از سراسر دنیا با موضوعاتی همچون مشاور جدید دونالد ترامپ در زمینه امنیت تا زخمی های فلسطینی در غزه برای شما آورده ایم .

دیدنی های روز سه شنبه ۲۱ فروردین

دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردین

جان بولتون مشاور جدید امنیت ملی ترامپ از دیروز به کابینه آمریکا پیوست.
عکس از نشست دیروز ترامپ با فرماندهان نظامی در کاخ سفید برای تصمیم‌گیری درباره بحران سوریه است.

دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردین

حضور مارک زاکربرگ مدیر فیسبوک در سنای آمریکا به منظور دیدار با سناتورها درباره معضل انتشار اخبار جعلی در فیسبوک

درباره درآمد فیسبوک بیشتر بدانید

در سال ۲۰۱۳ گردش مالی فیسبوک به ۷٫۷۸ میلیارد دلار و درآمد خالصش به ۱٫۵ میلیارد دلار رسید. نرخ رشد بسیار چشمگیر بود و در عرض ۳ سال ۶ برابر شده بود. نیمی از درآمد فیس بوک از تبلیغات موقعیتی به دست می آید. رشد سایت و زمان زیادی که کاربران در سایت صرف می کنند به فرصتی برای کسب درآمد از تبلیغات تبدیل شد.

۸۵% از نقدینگی فیسبوک از طریق تبلیغات بوده است و ۱۵% باقیمانده در نتیجه خرید از فیسبوک است. البته این محصولات مجازی و مربوط به خرید دانه، میوه و سبزی برای طرفداران یک بازی به نام Farmville است. فیس بوک در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که بازار جهانی برای محصولات مجازی به ۷ میلیارد دلار رسید و در سال ۲۰۱۴ به رقم ۱۵ میلیارد افرایش یافت.

در ابتدای سال ۲۰۱۳ فیسبوک سیستمی را برای ارسال پیام خصوصی راه اندازی کرد. برای هر ارسال به شخصی که در لیست دوستان شما نیست مبلغ یک دلار دریافت می شد. فیس بوک بعدها تصمیم گرفت برای ارسال به کاربران ارزشمند و شاخص خود مبلغ ۱۰۰ دلار دریافت کند. این راه ساده دیگری بود که فیسبوک درآمد خود را افزایش داد. البته فیس بوک از این کار هدف دیگری هم داشت و آن کاهش دریافت پیام های ناخواسته در پنل کاربران و تسهیل در تحویل پیام های مربوط و مفید بود.

عکس ها و دیدنی های روز سه شنبه ۲۱ فروردین

دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردین

اعتصاب سراسری کارکنان راه‌آهن فرانسه – پاریس

دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردین

گردهمایی دانش‌آموزان فلسطینی در باریکه غزه برای تاکید بر حق بازگشت به سرزمین مادری

دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردین

گوشت گاو آمریکایی در فروشگاه های سئول.
کره جنوبی پارسال با واردات ۱٫۲۲ میلیارد دلار گوشت از آمریکا پس از ژاپن دومین خریدار بزرگ گوشت آمریکایی بوده است

درباره گوشت گاو آمریکایی بیشتر بدانید

در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵، تولیدکنندگان به آرامی شروع به افزایش تعداد گاوهای گوشتی کردند. خشکسالی سال ۲۰۰۶ جلوی گسترش و افزایش گاوهای گوشتی را گرفت. به علت بحران مالی و همچنین خشکسالی مجدد در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ افزایش تعداد گاوهای گوشتی تا سال ۲۰۱۴ همچنان متوقف ماند.

تولیدکنندگان بعد از این توقف، موفق به پرداخت بدهی های خود شدند و موقعیت خود را برای آینده بهبود بخشیدند. از آنجایی که وضعیت مالی مصرف کنندگان نیز بهتر شده بود، تقاضاها افزایش یافت. در همان زمان، دلار ضعیف آمریکا موجب شد تا قیمت گوشت گاو آمریکا برای مشتریان خارجی تقریبا ارزان به نظر برسد و در نتیجه تقاضا افزایش یابد.

این سیل عظیم از اتفاقات موجب افزایش قیمت ها شد.

در نهایت باران در آمریکا بارید و مناطق اصلی تولید گاو گوشتی آمریکا پر از علوفه شد. تولیدکنندگان شانس این را داشتند که تولیداتشان افزایش یابد و بدین ترتیب تعداد گاوهایشان را با سرعت بسیار بالایی افزایش دادند. به دلیل ناآرامی جغرافیای سیاسی در سال ۲۰۱۵، دلار آمریکا قدرت پیدا کرد و در نتیجه میزان گوشت گاو نیز به دلیل عرضه بیشتر گوساله افزایش یافت.

تصاویر و دیدنی های روز سه شنبه ۲۱ فروردین

دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردین

نمایش هوایی جنگنده‌های سوخو ۳۰ روسی بر فراز مسکو

دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردیندست‌فروش میوه و سبزی در راجستان هند- عکس روز وب سایت ” نشنال جئوگرافی”دیدنی های روز سه شنبه 21 فروردیناستقبال بومیان استرالیا از شاهزاده “چارلز” ولیعهد بریتانیا- عکس: آرتور ادواردز؛ روزنامه سان بریتانیادیدنی های روز سه شنبه 21 فروردینتلاش برای نجات یک وال در سواحل آرژانتین- عکس: شینهوادیدنی های روز سه شنبه 21 فروردینیک زخمی معلول فلسطینی در بیمارستانی در باریکه غزه؛
این مرد در اثر اصابت گلوله سربازان اسراییلی در مرز غزه زخمی شده است/ عکس:آناتولی

عصر ایران – همیشه سبز – ITPnews




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – سه شنبه ۲۱ فروردین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..