تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت اختراع سامسونگ برای نسل آینده صفحه‌نمایش در گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ برای نسل آینده ساعت‌های هوشمند طراحی جدیدی را در ذهن دارد که اخیراً پتنت آن را هم ثبت کرده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ برای نسل‌های آینده از ساعت هوشمند و گجت های پوشیدنی صفحه‌نمایشی را در نظر گرفته است که بتواند اطلاعات بیشتری را به کاربر نشان دهد. صفحه‌نمایشی که سامسونگ این بار در نظر گرفته، یک صفحه‌نمایش دایره و یا مربع نیست بلکه به سراغ صفحه‌نمایش مستطیل رفته است که تنها قسمتی از آن بر روی بند قرار دارد.

مسلماً پتنت نشانه تمرکز شرکت نیست ولی میتواند کلیات فکر یک شرکت را نشان دهد. با توجه به مهارت سامسونگ در تولید صفحه‌نمایش خمیده، تولید صفحه‌نمایشی که مستطیل و خمیده باشد تا به‌راحتی بر روی دست قرار بگیرد، فرایند سختی نیست و چه بسا چنین طراحی‌ بتواند حس بهتری به کاربر منتقل کند. به زبان دیگر همان بندهای قدیمی قرار است با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر یکی شود. در تصاویر ثبت‌شده، سامسونگ کلیدی مخصوص را هم در یک سمت صفحه‌نمایش قرار داده تا کاربر از آن استفاده کند.

همان‌طوری که اشاره کردیم، ثبت پتنت نشان از تولید دستگاه در آینده نزدیک نیست. توضیحات زیادی در مورد تصاویر ثبت‌شده وجود ندارد و به‌صورت کلی جریان فکری را نشان می‌دهد. شاید این ایده به‌صورت کلی نقض شود و اصلاً شاهد چنین دستگاهی نباشیم اما اینکه ساعت یا هر گجت پوشیدنی دیگر بتواند بدون افزایش بدنه، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشد ایده بدی نخواهد بود.

شرایطی را تصور کنید که بحث صفحه‌نمایش تاشو و خمیده گسترش بیشتری پیدا کند. در آن روز می‌تواند گجت هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بدون افزایش در بدنه داشته باشیم که می‌تواند دوران اوج گجت های پوشیدنی باشد. به نظر شما نسل بعدی ساعت سامسونگ با چه طراحی معرفی خواهد شد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت اختراع سامسونگ برای نسل آینده صفحه‌نمایش در گجت‌های پوشیدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..