تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه پیام‌رسان‌های خارجی برای فعالیت در ایران باید مجوز بگیرند

همه پیام رسان های خارجی برای فعالیت در ایران باید مجوز بگیرند رسول جلیلی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در گفتگو با حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ‎وقتى قاعده اى تنظيم مى شود بايد شامل همه باشد. هر پیام رسان خارجی كه در كشور ما فعاليت كند بايد مجوز دريافت كند؛ همانگونه كه يك سيستم هوشمند ناوبرى، ارائه دهنده خدمات ارتباطی و يا هر كسى مى خواهد پروژه اى در كشور انجام دهد مجوزى دريافت مى كند در باز است و مى تواند مجوز بگيرد. ‎هر كس مجوز گرفت و مسئوليت پذيرفت قدمش بر روى چشم است.

جلیلی در ادامه با اشاره به نگرانی مردم درمورد حفظ حریمشان در پیام رسان های داخلی گفت: همين اندازه كه يك پيام رسان داخلى از وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات مجوز مى گيرد و خود مركز نظارت مى كند تا حريم خصوصى مردم حفظ شود، پيام رسان داخلى خود را موظف مى داند كه در مقابل شكايت آحاد جامعه و در مقابل اعتبار خود پاسخگو باشد.

لازم به ذکر است؛ در روزهای اخیر و همزمان با بحث فیلترینگر تلگرام و تصمیم‌گیری شورای عالی فضای مجازی در این‌باره، موضوع استفاده از پیام‎رسان‌های داخلی در بین کاربران و مسئولان داغ است. رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار عیدانه دیروز با کارکنان دولت، تعرض به امنیت و حریم خصوصی مردم در پیام‌رسان‌های داخلی را حرام شرعی دانستند.

انتهای پیام/

اخذ مجوز پیام رسان های خارجی برای فعالیت در ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه پیام‌رسان‌های خارجی برای فعالیت در ایران باید مجوز بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..