تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ست کردن کوسن‌ و پرده‌ در دکوراسیون منزل

کوسن‌ها و پرده‌ها در دکوراسیون زمستانی

انتخاب رنگی شاخص

روش اول، انتخاب یک رنگ مشخص برای هماهنگی میان این دو عنصر است. می‌توانیم یک رنگ را به‌عنوان رنگ اصلی و غالب انتخاب کنیم و با توجه به آن، رنگ‌های دیگر را در کنار آن جای دهیم. معمولاً رنگی که برای پرده انتخاب می‌شود رنگی اصلی محسوب می‌شود و بر اساس آن می‌توانیم رنگی را انتخاب کنیم که مکمل رنگ انتخابی ما برای پرده است. هم‌چنین با ایجاد طیف و ترکیب‌بندی رنگی در کوسن‌ها می‌توانیم توازن و تعادل را برقرار سازیم. معمولاً رنگ پرده می‌تواند با رنگ مبلمان هم‌خوان باشد. در این شرایط رنگ کوسن‌ها به‌راحتی هر چه تمام‌تر با پرده و مبل‌ها هماهنگ می‌شود. 

طرح و بافت

روش دوم از طرح و بافت پیروی می‌کند و بنا بر سلیقه هر شخص می‌تواند متغیر باشد. افراد می‌توانند فضایشان را با انتخاب‌های متفاوت بچینند. بعضی، پرده‌هایی با نقش‌های شلوغ را می‌پسندند و بعضی دیگر سادگی را ترجیح می‌دهند؛ اما طرح و بافت در پرده‌ها و کوسن‌ها یکی از عواملی است که بر شلوغی و آرام بودن فضایمان تأثیر بسیار زیادی دارد. وقتی مبلمان و پرده را ساده انتخاب می‌کنیم بهتر است کوسن‌ها طرح‌دار باشند تا فضایمان از سادگی دربیاید. انتخاب طرح‌دار بودن کوسن‌ها باز هم به سلیقه شما بستگی دارد. طرح‌های گل‌دار، چهارخانه، راه‌راه و انواع طرح‌ها وجود دارند و بر اساس چیدمان رنگ‌هایمان آنها را انتخاب می‌کنیم. نکته‌ای که حائز اهمیت است جنس پرده‌ها و کوسن‌هاست که با توجه به فصل انتخاب می‌شوند. به عنوان مثال در فصل‌های سرد سال، کوسن‌هایی با جنس کاموا و پارچه‌هایی ضخیم مناسب خواهند بود. بافت پارچه‌هایی که در این فصل انتخاب می‌شوند معمولاً گرمابخش است و حال و هوای خانه‌هایتان را زمستانی می‌کند. هم‌چنین با تغییر فصل با تعویض رویه‌های آنها می‌توانید دکوراسیونتان را با فصل همراه کنید.

ابعاد و اندازه

روش سوم به ابعاد و اندازه کوسن‌هایمان می‌پردازد. نکته‌ای که غالباً برای انتخاب عنصری مثل کوسن به آن توجه بیشتری می‌شود، ابعاد و اندازه آنها است. معمولاً کوسن‌ها با ابعاد مربعی شکل انتخاب می‌شوند. اندازه‌های آنها در ذهنمان طوری شکل‌گرفته‌اند که گویی باید همیشه مربع و در همین ابعاد و اشکال باقی بمانند؛ اما این‌طور نیست و هیچ محدودیتی برای اندازه و شکلشان وجود ندارد. کوسن‌ها می‌توانند گرد باشند و یا مستطیل شکل انتخاب شوند. هم‌چنین بنا بر ابعاد مبلمان، شکل و اندازه کوسن‌ها می‌تواند متغیر باشد. کوسن‌ها می‌توانند حتی مثلثی شکل باشند. برای مبل‌هایی که بزرگ‌ترند می‌توان از کوسن‌هایی با اشکال مختلف بر روی آن نیز استفاده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ست کردن کوسن‌ و پرده‌ در دکوراسیون منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..