تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی تکان‌دهنده از پیرزنی در غل و زنجیر!

وضعیت تکان‌دهنده زن سالخورده که همسایگان به فریادش رسیدند!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنی سالخورده اهل تایلند تنها به خاطر اینکه دچار بیماری آلزایمر یا همان فراموشی شده بود توسط خواهر سنگدلش به غل و زنجیر کشیده شد.

زن بی رحم برای اینکه خیالش راحت باشد که پیرزن در نبود او دردسری ایجاد نمی کند یا جای دوری نمی رود وی را در یک انباری زندانی کرد و پای او را به زنجیری آهنی بست، به طوری که زخم عمیقی دور ساق پای زن بیچاره بوجود آمده بود.

همسایه های آنها هنگامی که از غیبت خواهر دیگر مطلع شدند به یاری پیرزن بیمار شتافتند و با بریدن زنجیر آهنی او را از این وضعیت اسفناک نجات دادند و تا به وضعیت او رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

وضعیت تکان‌دهنده زن سالخورده که همسایگان به فریادش رسیدند!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی تکان‌دهنده از پیرزنی در غل و زنجیر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..