تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات بین المللی قرآن محفلی برای نشان دادن جوانان قرآنی به جهانیان است

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص انتظارات خود از جوانان جامعه قرآنی گفت: انتظار ما از جوانان مومن، متدین و قرآنی جمهوری اسلامی ایران این است که خود را در مسابقات قرآنی به جهانیان نشان بدهند.

وی افزود: طرح این موضوع نیاز به آن است که مسئولان مربوط به نهادهای قرآنی آموزش و پرورش، دانشگاهیان و مجموعه های قرآنی با یکدیگر مشورت کنند و به نتیجه ای مطلوب برسند. اما تمام این ایده بستگی به آن ظرفیت و هماهنگی این مجموعه هاست که در جلسه ای با حضور نهاد ها برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات بین المللی قرآن محفلی برای نشان دادن جوانان قرآنی به جهانیان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..