تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری دوباره میلاد ترابی با محمد علیزاده

میلاد ترابی تنظیم کننده قطعات موسیقی، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برنامه هایش در سال 97 خبر داد و گفت: با بسیاری از خوانندگان در خصوص تولید کار جدید، وارد گفتگو شدیم و البته قرارداد هم امضا کردیم، اما همیشه خیلی از برنامه‌هایمان در دقیقه 90، کنسل می شود و به همین دلیل بسیاری از آن ها را عنوان نمی‌کنم.

وی افزود: با محمد علیزاده، فصل جدیدی را در سبک خوانندگیش آغاز کردیم. این کار از تولید قطعه «زندگی» آغاز شد و با قطعاتی که در ادامه منتشر می شود، ادامه پیدا می کند. شرایط به گونه ای بود که علیزاده نیاز به این تغییرات داشت.

این تنظیم کننده ادامه داد: من و علیزاده، برای آلبوم «گفتم نرو»، 18 قطعه آماده کردیم که در نهایت 8 قطعه را در آلبوم قرار دادیم. قرار بود 10 قطعه باقی مانده را به صورت تک آهنگ منتشر کنیم که در نهایت همه آن قطعات باقی مانده را کنار گذاشتیم و وارد عرصه جدیدی شدیم که آغازگر آن قطعه «زندگی» بود.

ترابی در پایان در خصوص قطعاتی که در آینده از محمد علیزاده منتشر خواهد شد، اظهار کرد: قطعه هایی جدید با اشعار مهرزاد امیرخانی منتشر می شود. البته با شاعران دیگر نیز همکاری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کار های جدیدی از ترابی در راه است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری دوباره میلاد ترابی با محمد علیزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..