تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه عجیبی که کارشناسان حیات وحش در یک جنگل با آن مواجه شدند! +فیلم

صحنه عجیبی که کارشناسان حیات وحش در یک جنگل با آن مواجه شدند! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار ویدئویی که در آن فیلی را نشان می دهد که دود از دهانش خارج می کند موجب شگفتی گروهی از محققان حیات وحش شده است. این ویدئو توسط گروهی از محققان حیات وحش در منطقه حیات وحش "ناگاهاروله" هندوستان تهیه شده است. این گروه که در این منطقه مشغول تحقیق روی یک گونه از  ببر بودند ناگهان با این فیل عجیب مواجه شدند.

این محققان حیات وحش در هند تاکنون جوابی برای این پدیده عجیب نیافته اند. آنها احتمال می دهند که تلاش فیل برای هضم زغال چوب موجب چنین پدیده نادری شده است.بنا به گفته این کارشناسان  زغال چوب دارای خاصیت های دارویی باارزشی برای فیل ها است و علاوه بر سم زدایی خاصیت ملین برای این حیوانات دارد.

انتهای پیام/

فیل عجیبی که از دهانش دود خارج می کند!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه عجیبی که کارشناسان حیات وحش در یک جنگل با آن مواجه شدند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..