تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصویر واقعی از گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک منتشر شد

اولین تصویر واقعی از قسمت پشتی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک از اندازه‌ی بزرگ این گوشی خبر می‌دهد.

دو ماه پیش یک گوشی هوشمند اسرارآمیز به نام بلک شارک در بنچمارک Antutu با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، صفحه نمایش کشیده و ۸ گیگابایت رم ظاهر شد؛ سپس مشخصات سخت افزاری این گوشی در Geekbench تایید شد و پس از آن دعوت‌نامه‌هایی برای معرفی این گوشی طی یک رویداد در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) منتشر شد.

بلک شارک شیائومی

مقاله‌های مرتبط:

به لطف اطلاعات جدید که در رسانه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، اکنون کمی بیشتر درباره طراحی گوشی می‌دانیم. این گوشی‌ هوشمند مجهز به دوربین‌های دوگانه به همراه یک فلاش LED است، در واقع با توجه به تصویر به نظر می‌رسد که گوشی در قاب بزرگی قرار گرفته که برخی از کنترل‌های مخصوص بازی را در قسمت جلو شامل می شود. بلک‌شارک یک شرکت زیر مجموعه‌ی متعلق به شیائومی است؛ اما لوگوی شرکت سازنده در هیچ کجا قابل مشاهده نیست و تنها یک علامت بزرگ S شکل سبز رنگ در پشت دستگاه وجود دارد.

با توجه به اطلاعات از قبل منتشر شده، بلک‌شارک با صفحه نمایش OLED و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. هنوز سوالات زیادی در مورد بلک‌شارک وجود دارد؛ اما تا زمان رونمایی رسمی، دیگر چیزی نمانده است.

تصویر در اندازه‌ی اصلی:

بلک شارک شیائومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصویر واقعی از گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..