تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه اچ تی سی یو 12 با نمایشگر 5.5 اینچی و هشت گیگابایت رم

لیست مشخصات به‌دست آمده از گوشی جدید اچ‌تی‌سی، به عرضه یو ۱۲ با هشت گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام اشاره دارد.

اچ‌تی‌سی در حال توسعه جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود از سری «یو» است و به‌نظر می‌رسد که جانشین یو ۱۱ پلاس تا اواخر بهار معرفی خواهد شد. به‌تازگی نیز مشخصات این مدل به‌دست آمده است که عرضه یو ۱۲ پلاس را با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و هشت گیگابایت رم تأیید می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

پیش از پرداختن به مشخصات گوشی جدید اچ‌تی‌سی، باید گفت که این شرکت تایوانی امسال تعداد کم‌تری گوشی عرضه خواهد کرد؛ به‌نظر می‌رسد تنها یک گوشی پرچم‌دار توسط اچ‌تی‌سی ارائه می‌شود و سایر مدل‌هایی که توسط این شرکت رونمایی خواهد شد، میان‌رده باشند. در حال‌حاضر، گوشی دیرایز ۱۲ و دیزایر ۱۲ پلاس توسط اچ‌تی‌سی به همراه مدل یو ۱۱ آیز (U11 EYEs) به ترتیب به عنوان مدل‌هایی مقرون به صرفه و میان‌رده معرفی شده است. ضمن اینکه شرکت تایوانی از عرضه یو ۱۲ صرف‌نظر کرده است و جانشین یو ۱۱ پلاس را با نام تجاری یو ۱۲ پلاس ارائه می‌دهد.

با توجه به مشخصاتی که اخیراً از گوشی جدید تایوانی‌ها به‌دست آمده است، پرچم‌دار ۲۰۱۸ اچ‌تی‌سی با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد؛ فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف دو ترابایت قابل افزایش خواهد بود. البته در حال‌حاضر، کارت‌های حافظه دو ترابایتی عرضه نمی‌شود و حداکثر می‌توانید کارت‌های حافظه با ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت خریداری کنید. پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، قلب تپنده گوشی آینده این سازنده تایوانی خواهد بود؛ تراشه مذکور از مودم X20 LTE استفاده می‌کند و با توجه به تصویر به‌دست آمده از یک گوشی اچ‌تی‌سی، انتظار داریم یو ۱۲ پلاس سرعت دانلود حداکثری ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد.

اچ تی سی یو 12

برخلاف شایعات پیشین، جانشین یو ۱۱ پلاس به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن +QHD و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود؛ پیش‌تر اعلام شده بود این مدل از صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچی بهره می‌گیرد. عرضه جدیدترین گوشی از سری «یو» با نمایشگر ۵.۵ اینچی، یک عقب‌گرد نسبت به یو ۱۱ پلاس به شمار می‌رود؛ این گوشی با صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچی ارائه شده بود. گوشی یو ۱۲ پلاس از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی خواهد کرد؛ هرچند، مشخص نیست درگاه سیم‌کارت دوم و کارت‌حافظه میکرو اس‌دی مشترک است یا این دو به صورت مجزا درون گوشی جای خواهند گرفت.

اعلام شده است که جانشین یو ۱۱ با دوربین سلفی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ قابلیت HDR Boost نیز برای دوربین جلوی گوشی درنظر گرفته شده است. در قاب پشتی نیز از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که سنسور به‌کار گرفته شده در آن، دهانه لنزی F1.5 دارد و از قابلیت فوکوس خودکار UltraSpeed برخوردار است. با وجود شایعات گذشته مبنی بر عرضه یو ۱۲ پلاس با دوربین دوگانه، در لیست مشخصات فاش شده به این قابلیت اشاره نمی‌شود.

پرچم‌دار ۲۰۱۸ اچ‌تی‌سی از شارژ سریع ۴.۰ کوالکام پشتیبانی خواهد کرد؛ ضمن اینکه از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیز برخوردار خواهد بود. این مدل با ایرفون‌های USonic اچ‌تی‌سی ارائه می‌شود که قابلیت حذف نویز برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. صدای دالبی Boom Sound، پشتیبانی از NFC و بدنه ضدآب با دریافت گواهی IP68 از دیگر مشخصات گوشی یو ۱۲ پلاس خواهد بود؛ دریافت این گواهی، تضمینی بر این موضوع است که جانشین یو ۱۱ پلاس می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق ۱.۵ متری آب غوطه‌ور شود. انتظار داریم گوشی جدید اچ‌تی‌سی در اوایل ماه می (نیمه دوم اردیبهشت) معرفی شود و عرضه جهانی آن‌ نیز پس از مدت کوتاهی آغاز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه اچ تی سی یو 12 با نمایشگر 5.5 اینچی و هشت گیگابایت رم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..