تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت عجیب بلیت دیدار‌های لیگ برتر عربستان!

به گزارش شمانیوز، درحالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عربستان به پایان می رسد که پنج شنبه هفته جاری و همزمان با دیدار‌های لیگ برتر ایران، قرار است الهلال و الفتح به مصاف هم بروند و اگر حریف آسیایی استقلال بتواند در هفته‌های آینده به پیروزی برسد، قهرمان می‌شود و در غیر این صورت، الاهلی جام پادشاهی عربستان را بالای سر خواهد برد.

در لیگ عربستان، تیم‌های الهلال و الاهلی به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و هر 2 تیم تلاش می‌کنند تا بتوانند قهرمان شوند.

قیمت عجیب بلیت دیدار‌های لیگ برتر عربستان!

بر همین اساس و الهلالی‌ها برای تدارک مفصل برای جشن قهرمانی تیمشان، در صفحه مجازی باشگاه اعلام کردند که بهای بلیت ورزشگاه ملک سعود در بازی آخر هفته الهلال و الفتح از ۲۵ تا ۳۰۰ ریال است و همچنین جایگاه ویژه قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ ریال سعودی (۱/۵ تا ۶ میلیون تومان) دارد.

الهلال برخلاف درخشش فوق العاده در لیگ عربستان، در لیگ قهرمانان آسیا، ضعیف عمل کرد و با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه D. قرار گرفت و در بازی رفت مقابل استقلال یک بر صفر شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت عجیب بلیت دیدار‌های لیگ برتر عربستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..