تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام عشقی جوان روس از نامزدش در خیابان! +فیلم

انتقام عشقی جوان روس از نامزدش در خیابان! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه قتل یک زن جوان روسی را توسط نامزدش در یکی از  خیابان های این کشور  به تصویر می کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می شود که " ژانورا آخیادووا" 31 ساله توسط نامزدش  از داخل یک خودرو بیرون کشیده شده و لحظاتی بعد در حالی که در خیابان و روی زمین افتاده است با اصابت یک سنگ بزرگ به سرش جانش را از دست می دهد. این مرد شش مرتبه اقدام به کوبیدن این سنگ به سر نامزد خود کرد  تا جاییکه سرانجام این سنگ بزرگ به قطعات کوچک تبدیل شد.

در حالی که بنا به ادعای همسایگان، رابطه تلفنی پنهانی این زن با یکی از همکارانش علت این حادثه و اقدام وحشتناک نامزدش بوده، این مرد در بازجویی پلیس مدعی شد  یک مرد غریبه را در خانه نامزدش دیده است.

او در این خصوص به پلیس گفت :" هنگامی که با این صحنه مواجه شدم، نامزدم را با یک خودرو به خیابانی خلوت بردم و در حالی که شدیدا با هم مشاجره می کردیم او را از ماشین بیرون انداختم و سپس یک سنگ بزرگ را چند بار به سرش کوبیدم."

گفتنی است؛ قرار است این مرد به جرم آدم ربایی و قتل مورد محاکمه قرار گیرد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که جوان روس در خیابان  رقم زد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام عشقی جوان روس از نامزدش در خیابان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..