تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با نوا 3e هواوی و مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شوید

نوا 3e هواوی به‌لطف نمایشگر کم‌حاشیه و کشیده با بریدگی لبه‌ی بالا، بدنه‌ی شیشه‌ای میان‌رده‌ای و دوربین دوگانه، محصولی میان‌رده با طراحی مدرن محسوب می‌شود.

هواوی پیش از آغاز عرضه‌ی سری جدید گوشی‌های پریمیوم خود با نام‌های هواوی P20 و هواوی P20 Pro، نسخه‌ی لایت پی ۲۰ را وارد بازارهای جهانی کرد؛ البته این گوشی در بازار چین و بازار کشورمان با نام Huawei Nova 3e عرضه می‌شود. چینی‌ها با نوا 3e سعی دارد تا طراحی مدرن پرچم‌داران کنونی را بیش از هر زمان دیگری، وارد دنیای گوشی‌های هوشمند میان‌رده کند.

برای آشنایی با تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های نوا ۳ ای، در ادامه همراه زومیت باشید.

طراحی زیبا و نمایشگر تمام‌صفحه

شاید بتوان بدیهی‌ترین ویژگی نوا 3e را زبان طراحی آن دانست؛ هواوی جزو معدود شرکت‌هایی محسوب می‌شود که در محصول میان‌رده‌ی خود نیز از نمایشگر کم‌حاشیه و کشیده با بریدگی باریکی در لبه‌ی بالایی استفاده کرده است. نمایشگر Fullview‌ نوا 3e به جز بریدگی کوچکی در لبه‌ی بالا و حاشیه‌ی باریکی در لبه‌ی پایین، بخش عمده‌ای از پنل جلوی گوشی را در اختیار دارد و به‌لطف نسبت تصویر ۱۹:۹ خود، تجربه‌ی فراگیری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نمایشگر Nova 3e از پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل خود، رنگ‌ها را با دقت مناسبی به تصور می‌کشد و روشنایی آن مطلوب به نظر می‌رسد.

Huawei Nova 3e / هواوی نوا 3e

حاشیه‌های باریک نمایشگر در کنار ضخامت ۷.۴ میلی‌متری نوا ۳ ای، ارگونومی بسیار مناسبی را برای این گوشی به ارمغان آورده است، این گوشی به‌راحتی در دست جای می‌گیرد و با وجود بهره‌بردن از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی، کار کردن یک‌دستی با آن به‌سادگی امکان‌‌پذیر است. بهره‌بردن از پنل‌های شیشه‌ای 2.5D در کنار فریم فلزی، لذت مضاعفی را برای کاربر به همراه دارد و حس پریمیومی را برای محصول میان‌رده‌‌ی هواوی القاء می‌کند. Huawei Nova 3e در سه‌رنگ آبی، مشکی و صورتی به بازار عرضه می‌شود.

عملکرد و بازدهی مطلوب

میان‌رده‌ی زیبای هواوی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۶۵۹ بهره می‌برد که پیش‌تر آن را در محصولات میان‌رده‌ی دیگر چینی‌ها مانند نوا ۲ پلاس و میت ۱۰ لایت تجربه کرده‌ایم و از عملکرد مطلوب آن در کاربری‌های روزمره اطلاع داریم. کرین ۶۵۹ از هشت هسته‌ی پردازشی Cortex A53 در قالب دو کلاستر چهار هسته‌ای ۱.۷ و ۲.۳۶ گیگاهرتزی در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T830 MP2 آرم بهره می‌برد و این تراشه را ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقاء تا سقف ۲۵۶ گیگابایت همراهی می‌کند. هواوی در این گوشی علاقه‌مندان به موسیقی را نیز فراموش نکرده و برای آن‌ها نسخه‌ی ۴.۰ فناوری صوتی Histen هواوی در کنار افکت‌های سه‌بعدی متنوع را برای ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فراگیر در نظر گرفته است.

Huawei Nova 3e / هواوی نوا 3e

برخلاف بسیاری از گوشی‌های میان‌رده‌ و پایین‌رده‌ی کنونی، نوا 3e به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو در کنار رابط کاربری EMUI 8.0 عرضه می‌شود و هواوی مدعی است که بهینه‌سازی نرم‌افزاری این گوشی، پایداری عملکرد آن در طولانی‌مدت را ممکن می‌کند. انرژی مورد نیاز Nova 3e توسط باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و فناوری شارژ سریع Fast Charge 2.0 هواوی (۹ ولت، ۲ آمپر)، امکان شارژ این گوشی در زمانی کوتاه را فراهم می‌کند.

دوربینی با قابلیت‌های متنوع

هواوی با Nova 3e تمرکز بسیاری بر دوربین دارد. دوربین دوگانه‌ی میان‌رده‌ی جدید چینی‌ها از دو ماژول ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلش LED بهره می‌برد که ماژول دوم برای تشخیص عمق و ایجاد افکت بوکه‌ در تصاویر پرتره به‌کار می‌برد و ماژول اصلی در پس لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار دارد. نوا ۳ ای حتی امکان تغییر فوکوس، پس از ثبت تصویر را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نوا ۳ ای قابلیت‌های متنوعی همچون افکت‌های واقعیت افزوده، زیباسازی و تشخیص چهره را نیز در بطن خود دارد.

Huawei Nova 3e / هواوی نوا 3e

هواوی برای ثبت تصاویر سلفی هرچه بهتر، دوربینی با سنسور ۱۶ مگاپیکسل را در نظر گرفته است که در پس لنز وایدی با دیافراگم f/2.0‌ قرار دارد. چینی‌ها مدعی هستند که این دوربین به‌لطف استفاده از نمایشگر گوشی به‌عنوان فلش، در محیط‌های کم‌نور نیز تصاویر مطلوبی را ثبت می‌کند و با وجود قابلیت‌هایی همچون لنز AR، جایگزینی پس‌زمینه و کنترل دوربین با ژست‌های حرکتی، کاربر از عملکرد آن رضایت خواهد داشت.

شما می‌توانید مشخصات فنی هواوی نوا 3e را در جدول زیر مشاهده کنید:

آیا قابلیت‌های یادشده، شما را به خرید این گوشی هوشمند ترغیب می‌کنند؟ لطفا نظر خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با نوا 3e هواوی و مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..