تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انویدیا به پشتیبانی از سیستم عامل‌ ۳۲ بیتی خاتمه می‌دهد

شرکت انویدیا طی بیانیه رسمی اعلام کرد که در پایان ماه جاری، به پشتیبانی از سیستم‌های ۳۲ بیتی پایان خواهد داد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت انویدیا یکی از برترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک در جهان به شمار می‌رود. این شرکت به‌تازگی اعلام کرد به دلیل فراگیر شدن سیستم‌های ۶۴ بیتی، پشتیبانی نرم‌افزاری از سیستم‌های ۳۲ بیتی در اواخر ماه آوریل پایان خواهد یافت.

مقاله‌های مرتبط:

به‌طور حتم پس از اتمام زمان اعلام شده، کاربرانی که از سیستم‌های مذکور استفاده می‌کنند قادر به دریافت ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار GeForce Experience نخواهند بود. شایان ذکر است انویدیا، تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۹، انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای سیستم‌های ۳۲ بیتی را ادامه خواهد داد.

انویدیا

‌به‌نظر می‌رسد شمار کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی و ۳۲ بیتی ویندوز استفاده می‌کنند بسیار اندک باشد و پایان پشتیبانی نرم‌افزاری از این دست سیستم‌ها کاربران نسخه‌های ۳۲ بیتی ویندوز اکس پی، ۷، ۸، ۸.۱، ۱۰ و لینوکس را مجبور به ارتقا کند.

انویدیا اعلام کرده که پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های ۳۲ بیتی را برای مدل‌های GTX و Fermi پایان خواهد داد. پایان پشتیبانی از این کارت‌های گرافیک به معنای این است که علاوه بر ویندوز‌های ۳۲ بیتی مایکروسافت، کاربران FreeBSD و لینوکس نیز نمی‌توانند از جدیدترین ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های ارائه شده برای پردازنده‌های گرافیکی انویدیا استفاده کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انویدیا به پشتیبانی از سیستم عامل‌ ۳۲ بیتی خاتمه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..