تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 97 برگزار شد

نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 97 برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت در سال 97 در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین بخش های هر سازمانی، روابط عمومیست، گفت: اگر روابط عمومی بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان سازمان برقرار کند و انعکاس نظرات آنها را نیز به خوبی انجام دهد، آن سازمان می تواند در انجام وظایف خود موفق عمل کند.

وی با اشاره به تغییرات فناوری و گسترش اطلاع رسانی افزود: روابط عمومی امروز باید در بطن جامعه حضور داشته تا بتواند به موقع واکنش لازم را داشته باشد.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات به دلیل جایگاه حاکمیتی نیازمند حضور فعال در عرصه حفظ حقوق مصرف کنندگان و مشترکان دارد، اظهار کرد: به همین دلیل لازم است که روابط عمومی این سازمان تقویت و فرایندهای آن اصلاح شود که امیدواریم این اصلاحات به سرعت صورت پذیرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید بتواند حتی قبل از روسای سازمان ها نسبت به مدیریت افکار عمومی اقدام کند و این امر مستلزم دانش کافی فعالان روابط عمومی از حوزه کاری و مسوولیت سازمانی است، خاطرنشان کرد: گزارش ها و مباحث تحلیلی باید گسترش بیشتری پیدا کند تا تصمیم گیری مدیران دقیق تر و مناسب تر صورت پذیرد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه روابط عمومی در ارتقای رفتار سازمانی نیز بسیار تاثیرگذار است و می تواند در سطح داخل سازمان نیز نقش مناسبی ایفا نماید، گفت:خوشبختانه در سطح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روابط عمومی ارتباط تعاملی مناسبی داشته و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است که امیدواریم در سال جدید هم این روند ادامه داشته و البته گسترش بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 97 برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..