تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات بیش از 3 میلیون و 224 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه طی سال 96

براساس آمار گمرک ایران طی سال 96 تعداد 3 میلیون و 224 هزار و 617 دستگاه گوشی تلفن همراه در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک ثبت و به کشور وارد شده است.

به گزارش شمانیوز، گمرک ایران از رشد 108 و 56 صدم درصدی واردات گوشی تلفن همراه طی سال 96 خبر داد و اعلام کرد: طی سال 96 تعداد 3 میلیون و 224 هزار و 617 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 518 میلیون و 265 هزار دلار به کشور وارد شده است.

گمرک ایران از امکانات و قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در اجرای طرح رجیستری خبر داد و اعلام کرد : با کمک بانک اطلاعاتی سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی تمامی کالاهای خروجی از گمرکات به ویژه گوشی های تلفن همراه در حال حاضر شناسنامه دار هستند . به کمک سامانه های الکترونیکی در گمرک کاملا روشن و مشخص است که چه نوع کالایی حتی با ارزش زیر ده دلار و تحت کدام ردیف تعرفه ای و با مجوز کدام سازمان وارد کشور شده و کالا توسط کدام شرکت کشتیرانی حمل و مشخصات کالا در شرکت های بازرسی و بیمه با چه عنوانی ثبت شده است .

شفافیت سامانه گمرک به اندازه ای است که امکان رصد صاحب کالا ، نوع اظهار و اینکه با کدام وسیله حمل به آدرس کدام انبار حمل شده ، مشخص است و این موارد از دیگر قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک به شمار می رود .

منبع:گمرک نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات بیش از 3 میلیون و 224 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه طی سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..