تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین جلسه دیدار و قدردانی از خانواده شهدای بزرگوار در سال 97 برگزار شد

نخستین جلسه دیدار و قدردانی از خانواده شهدای بزرگوار در سال 97 برگزار شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تحسین عادلی مدیرکل دفتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با خانواده شهید گرانقدر مهندس مهدی اژدری به بیان خاطرات خود با آن شهید در مرکز تحقیقات مخابرات ایران پرداخت و شهید مهدی اژدری را شخصیتی فرهیخته و نمونه بارز از اخلاق خواند.

وی خطاب به مادر شهید اژدری گفت: هر قدمی که ما برمی داریم مدیون شهدا بوده و به خون پاک شهدا متعهد هستیم و امیدواریم که هدف ما در مسیر الهی باشد.

عادلی تصریح کرد: در سال نو از خداوند متعال می خواهیم که بهره ای از شهدای والامقام بگیریم و ادامه دهنده راه این عزیزان بوده و حافظ خونشان باشیم.

در این دیدار که در ادامه برگزاری طرح سپاس در سال جدید برگزار شد، محمد خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسماعیل نوری مشاور وزیر در امور ایثارگران، آبرودی مدیر هسته مرکزی گزینش، حجت الاسلام و المسلمین مدیری مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران و صدری از ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.

در پایان ضمن تجلیل از صبر ستودنی مادر شهید مهدی اژدری، با تقدیم لوح تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویر بافته شده شهید در قالب تابلو فرش از خانواده آن شهید بزرگوار تجلیل شد.

بنابه این گزارش، شهید مهندس مهدی اژدری به صورت بسیجی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و در تاریخ ششم مرداد سال 67 در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نخستین جلسه دیدار و قدردانی از خانواده شهدای بزرگوار در سال 97 برگزار شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین جلسه دیدار و قدردانی از خانواده شهدای بزرگوار در سال 97 برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..