تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۰)

در مطلب امروز جدیدترین پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۰ را از لحظه ها و مکان های مختلف برای شما آورده ایم . لطفا برای مشاهده این تصاویر با نیک صالحی همراه باشید .

تصاویر و پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۰

مهدی پاکدل با انتشار عکس زیر نوشت :

در این روزهایی که از در و دیوار خبرها و اتفاقات ناامید‌کننده و گاهی تلخ به گوش آدم میرسه از خبر درگذشت استاد ابراهیم جعفری، استاد بهرام زند و بی‌ثباتی قیمت ارز و غیره، تنها اتفاقی که دل مردم را شاد می‌کرد و دوباره یادمون می‌انداخت که میشه در سخت‌ترین شرایط هم مهربان بود، شما پایتختی‌ها بودید.
دست مریزاد. مسیرتان هموار و دل‌تون تا همیشه روشن که دل مردم رو شاد کردین.
عکس از نادر فوقانی

پست های اینستاگرامی هنرمندان-330سریال پایتخت پنج

بهاره رهنما با انتشار عکس زیر نوشت :

هر موقع دلم از ادمای بزرگسال میگیره،هر موقع حس میکنم دنیا خیلی جای عجیبی شده به این عکس بچگیم که توی کیف پولم گذاشتم نگاه میکنم، دوست دارم معصومیت و کودکی بچگی همیشه جلوی نظرم باشه تا مبادا یک وقت تو بی رحمی و خشونت ادما کم بیارم و مثل نمایش “کرگدن”” اوژن یونسکو”منم مثل اونا بی رحم بشم،نگاه کردن چند ثانیه ای به عکس بچگیم منو اروم میکنه و یادم میندازه که حیفه بهاره کوچیک و مهربون توی عکس تبدیل به ادم بی رحم و بزرگسالی بشه،من این دختر بچه کوچولو رو همیشه تو وجودم زنده نگه میدارم و نمیگذارم نامهربونی و عدم صداقت بزرگسال هایی که میبینم بهش صدمه ای بزنه، و همچنان وهمیشه راهم مهر ورزی است و بس!مراقب کودک درونمان باشیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۰)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..