تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چاپ بیروت» به زودی منتشر می‌شود

چاپ بیروت مراحل ظاماده سازی را طی می کندعلی داوودی شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: مجموعه شعر جدیدم با عنوان «چاپ بیروت» هم اکنون مراحل آماده سازی را طی می‌کند و قرار است این کتاب از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شود.

وی در خصوص مضامین شعرهایش در «چاپ بیروت» بیان کرد: شعرهایم را در مجموعه شعر جدیدم با عنوان «چاپ بیروت» بیشتر درباره زندگی و  مسائلی از این دست است.

علی داوودی تا به حال چندین کتاب را با عناوین مجموعه غزل" نام تو چیست" از انتشارات سوره مهر، مجموعه شعر سپید با عنوان" سوء تفاهم" از نشر هزاره ققنوس، یاد نامه مرحوم آقاسی با عنوان" شاعر مردم" از نشر بنیاد حفظ آثار امام، گزیده آثار با عنوان "مردگان بسیارند" از نشر تکا و... را به چاپ رسانده است.

از فعالیت‌های ادبی وی می‌توان دبیری بخش شعر جشنواره‌های جوان حوزه هنری، عضویت در هیئت داوران مسابقه سراسری شعرحج، صداو سیما ، کارشناس ادبی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و... را نام برد.

انتهای پیام/

علی داوودی مجموعه شعر جديد منتشر می كند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چاپ بیروت» به زودی منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..