تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیسبوک همکاری با مؤسسه‌ی تحلیل داده‌ی AggregateIQ را به حالت تعلیق درآورد

پس از رسوایی کمبریچ آنالیتیکا، حال فیسبوک همکاری با شرکت‌ تحلیل داده‌ی AggregateIQ را نیز به حالت تعلیق درآورده است.

هفته‌ی پیش شاهد انتشار اخباری در رابطه با سوءاستفاده‌ی کمبریج آنالیتیکا از اطلاعات کاربران فیسبوک بودیم که نتیجه‌ی آن قطع همکاری فیسبوک با این شرکت بود. افشای سوءاستفاده‌ از اطلاعات توسط کمبریج آنالیتیکا مشکلات بزرگی برای بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تاریخ ایجاد کرد. حال فیسبوک با ارسال بیانیه‌ای به گاردین، اعلام کرده که همکاری خود را با شرکت دیگری که در زمینه‌ی تحلیل اطلاعات فعالیت می‌کند، قطع کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

شرکت مورد نظر AggregateIQ نام دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این شرکت نیز مانند کمبریج آنالیتیکا، زیرمجموعه‌ی SCL است. فیسبوک اعلام کرده که با توجه به رابطه‌ی هر دو شرکت، ترجیح می‌دهد همکاری با این شرکت را نیز به حالت تعلیق درآورد و در نظر دارد برای مشخص شدن وضعیت AggregaeIQ، تحقیقاتی ترتیب دهد.

AggregateIQ با انتشار پستی در وب‌سایت خود اعلام کرده است که این شرکت ۱۰۰ درصد مالکیتی کانادایی دارد و  دارای هیچ ارتباطی با کمبریج آنالیتیکا و SCL نیست. در این اطلاعیه ارتباط کریس وایلی، از کارمندان سابق کمبریج آنالیتیکا، با اگریگیت‌آی‌کیو نیز رد شده است.

از دیگر مواردی که شرکت کانادایی در وب‌سایت خود شرح داده، دخالت نکردن این شرکت در هر گونه فعالیت غیر قانونی است. فیسبوک پس از فاش شدن اینکه کمبریج آنالیتیکا از داده‌های کاربران شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک سوءاستفاده کرده، ارتباط با این شرکت را به حالت تعلیق درآورد. آخرین آمار ارائه‌شده نشان از این دارد که در جریان سوءاستفاده کمبریج آنالیتیکا، اطلاعات بیش از ۸۷ میلیون نفر در معرض خطر قرار گرفته است.

شواهد ارائه‌شده توسط کریس وایلی نشان از این دارند که ارتباط اس‌سی‌ال، کمبریج آنالیتیکا و اگریگیت آی‌کیو بسیار گسترده بوده و حتی تنها مشتری شرکت کانادایی کمبریج آنالیتیکا بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیسبوک همکاری با مؤسسه‌ی تحلیل داده‌ی AggregateIQ را به حالت تعلیق درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..