تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معروف‌ترین بستنی‌فروشی‌های دنیا کدامند؟

بستنی‌ها همیشه از محبوب‌ترین دسرهای دنیا شناخته می‌شوند که در همه فصل‌ها و در هر شرایطی یکی از مهیج‌ترین خوراکی‌ها به حساب می‌آیند؛ در این میان بعضی از بستنی‌فروشی‌ها از شهرت بالاتری برخوردار هستند.

مقاله‌های مرتبط:

بستنی، کلمه‌ای فوق‌العاده و خوشمزه برای همه ما است که با نامش طعم لذیذ و بافت نرم بستنی مورد علاقه‌مان در ذهن ما متصور می‌شود. در سراسر دنیا بستنی‌های متنوعی در انواع طعم‌ها و رنگ‌ها وجود دارد که بی‌شک هر سلیقه‌ای با هر ذائقه‌ای بستنی مورد علاقه خود را پیدا می‌کند. بسیاری از کشورها بستنی مخصوص به خود را دارند و در این میان بعضی از کشورها برای تست این دسر خوشمزه از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. نشنال جئوگرافی در یکی از مقاله‌های منتشر شده خود به معرفی بهترین بستنی‌فروشی‌های دنیا پرداخته است که در این مقاله قصد داریم به این مغازه‌های خوشمزه سر بزنیم. با ما همراه باشید تا با برترین بستنی‌فروشی‌های دنیا آشنا شویم.

معروف ترین بستنی فروشی های دنیا

۱۰. Capogiro Gelato (فیلادلفیا، آمریکا)

Capogiro Gelato (فیلادلفیا -امریکا)

بستنی‌فروشی Capogiro Gelato یکی از برترین بستنی فروشی‌ها در آمریکا است که ۴ شعبه در فیلادلفیا دارد و اغلب کسانی که به آن مراجعه می‌کنند و طعم فوق‌العاده بستنی‌ها و ژلاتوهای آن را می‌چشند، معتقدند در هیچ جای دنیا چنین طعمی را پیدا نخواهند کرد.

Capogiro Gelato (فیلادلفیا -امریکا)

ژلاتو (Gelato) در واقع نوعی بستنی ایتالیایی است که چربی آن کمتر از بستنی است. در این بستنی‌فروشی از شیر تازه گاو و ترکیبات مختلفی از میوه‌ها و تنقلات استفاده می‌شود.

۹. Ted Drewes Frozen Custard (سنت لوییس، آمریکا)

Ted Drewes Frozen Custard (سنت لوییس - امریکا)

بستنی‌فروشی Ted Drewes Frozen Custard از سال ۱۹۳۱ فعالیت خود را با بستنی‌های بی‌نظیرش در شهر سنت لوییس در ایالت میزوری شروع کرده است. ترکیبات اصلی بستنی‌ها، خامه تازه، تخم مرغ و شکر است. مشتریان پروپا قرص این بستنی‌فروشی، طعم و شکل بستنی‌های آنان را با عنوان «پسر عموی مهربان» تعبیر می‌کنند! این برند نیز دارای چند شعبه در سنت لوییس است.

۸. Bombay Ice Creamery (سانفرانسیسکو ، آمریکا)

Bombay Ice Creamery (سانفرانسیسکو - امریکا)

بستنی‌فروشی Bombay Ice Creamery یکی از بهترین بستنی فروشی‌های هندی در سانفرانسیسکو است که در منطقه اسپانیایی زبان‌ها قرار دارد. محبوب‌ترین بستنی آن دارای ترکیبات هل، چای چینی، زعفران، رز و زنجبیل است که تنها در مغازه‌های هندی پیدا می‌شود. بستنی کولفی (Kulfi) که از بستنی‌های مخصوص کشور هند است، در این بستنی‌فروشی طرفداران بسیاری دارد و بسیار مقوی و پر از آجیل است.

۷. Devon House (کینگستون، جامائیکا)

Devon House (کینگستون - جامائیکا)

Devon House یکی از معروف‌ترین بستنی فروشی‌ها در شهر کینگستون در جامائیکا است که در اواخر قرن نوزدهم و بوسیله نخستین ثروت‌مند سیاه‌پوست در این شهر افتتاح شد. ۲۷ نوع بستنی با طعم مختلف و بی‌نظیر در این مکان وجود دارد که ترکیبات آن نیز محلی و خاص است.

Devon House (کینگستون - جامائیکا)

طعم این بستنی‌ها بر پایه میوه‌هایی مانند توت سنتی جامائیکا، پسته‌های عجیبی که در این سرزمین وجود دارد، به‌همراه نارگیل و ساپادیل است که میوه‌ای شبیه هندوانه در جامائیکا است.

۶. Heladeria Cadore (بوئنوس آیرس، آرژانتین)

Heladeria Cadore (بوئنوس آیرس - آرژانتین)

Heladeria Cadore پنجمین بستنی‌فروشی معروف دنیا است که در شهر بوئنوس آیرس در آرژانتین است که توسط خانواده Olivotti که خانواده‌ای ایتالیایی بودند و به این شهر مهاجرت کردند، تاسیس شد.

Heladeria Cadore (بوئنوس آیرس - آرژانتین)

آن‌ها همچنان به همان روش قدیمی بستنی‌های خود را تهیه می‌کنند و طرفداران آن بر این باورند که همین موضوع است که طعم و مزه این بستنی را برای آنان خاص کرده است.

۵. Ice Cream City (توکیو، ژاپن)

Ice Cream City (توکیو - ژاپن)

Ice Cream City واقعا شهری از بستنی در توکیو است که شما را متحیر می‌کند. در این مرکز شما با ۳۰۰ نوع بستنی با مزه‌های عجیب و غریب آشنا می‌شوید که بسیاری از آن‌ها بی‌شک برای ما غیرقابل باور است و شنیدن نام آن به عنوان بستنی ما را متحیر می‌کند. بطور کلی در ژاپن بستنی‌هایی با طعم عروس دریایی، زبان گاو، کوسه، گوشت اسب، کاری و حتی جوهر اختاپوس نیز وجود دارد. در این مجموعه بستنی‌های ایتالیایی و آمریکایی نیز وجود دارد که طعم فوق‌العاده‌ای دارند.

۴. Glacé (سیدنی، استرالیا)

 Glacé (سیدنی - استرالیا)

Glacé یکی از بهترین بستنی فروشی‌های دنیا است که در شهر سیدنی در استرالیا قرار دارد و از سال ۱۹۸۴ تا اکنون بسیاری از بستنی‌های معروف در این کشور و سایر کشورها را تهیه می‌کند. یکی از بستنی‌های معروف Glacé بمب آلاسکا یا بیکد آلاسکا (Baked Alaska) است که از بستنی وانیلی، تمشک و کمی پوست لیمو و کیک تهیه می‌شود که روی آن را با مرنگ می‌پوشانند.

۳. هتل A’jia (استانبول، ترکیه)

هتل A’jia (استانبول - ترکیه)

هیچ چیز رمانتیک‌تر از خوردن یک بستنی خوش‌طعم در کنار تنگه بسفر در یک شب تابستانی در شهر استانبول نیست. هتل A’jia یکی از بهترین هتل‌ها برای تست طعم بی‌نظیر دوندورما (dondurma)، بستنی ترکیه‌ای است. بافت نرم و دیر آب شدن این بستنی باعث شده است که بسیاری از فروشندگان حرکات نمایشی جالبی در هنگام سرو این بستنی در ترکیه اجرا کنند.

۲. Vaffelbageriet (کپنهاگ، دانمارک)

Vaffelbageriet (کپنهاگ - دانمارک)

Vaffelbageriet بستنی‌فروشی است که در یک پارک تفریحی در کپنهاگ دانمارک قرار دارد که بستنی‌های آن بی‌نظیر است. یکی از پرطرفدارترین بستنی در Vaffelbageriet یک وافل مخروطی پر از بستنی، تکه‌های کیک، شکلات و نوعی شربت مخصوص است که عاشقان بسیاری را شیفته خود کرده است.

۱. Perchè No (فلورانس، ایتالیا)

Perchè No (فلورانس - ایتالیا)

ایتالیا همیشه خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را در خود داشته است و مطمئنا بستنی در این کشور نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. Perchè No یکی از بستنی فروشی‌های معروف در این کشور و در شهر فلورانس است که طعم و بافت بستنی‌های آن زبانزد هر کسی است که با مزه آنان آشنایی پیدا کرده است.

Perchè No (فلورانس - ایتالیا)

تنوع بستنی در این مغازه بسیار است و اغلب ترکیباتی از عسل، دانه کنجد، تکه‌های شکلات در آن‌ها وجود دارد. شما در این مغازه با تنوع بسیاری از بستنی‌ها، جلاتوها و سوربت‌ها (Sorbet) که نوعی دسر میوه‌ای یخی است مواجه خواهید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معروف‌ترین بستنی‌فروشی‌های دنیا کدامند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..