تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارنظر جالب فرزند آیت الله جنتی درباره ایشان

اظهارنظر جالب فرزند آیت الله جنتی درباره ایشانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی جنتی فرزند آیت‌الله جنتی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نکات جالبی درباره پدرش گفت.

علی جنتی در اینستاگرام خود چنین نوشت:

آیت‌الله جنتی یکی از نوادر روحانیت است. علیرغم اختلاف نظر عمیق و فاصله زیادی که در بینش سیاسی و نوع نگاه به مسایل کشور با همدیگر داریم؛ افتخاردارم که فرزند شخصیتی پارسا، زاهد، وارسته و عمیقا باورمند به ارزش‎های اسلامی هستم.

از زمانی که خود را شناخته‌ام تا امروز ایشان را مقید به تهجد و شب زنده داری و تضرع به درگاه خداوند یافته‌ام و آنچه را به عنوان وظیفه تشخیص داده با تمام توان بر آن پای فشرده است، اگرچه با مخالفت های فراوان و گاه ضدیت و دشمنی روبرو شده است. بی‌رغبتی به دنیا و ساده زیستی از ویژگی های کم نظیر ایشان است. برای ایشان احترام زیادی قائلم. "

اظهارنظر جالب فرزند آیت الله جنتی درباره ایشان

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی علی جنتی درباره پدرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارنظر جالب فرزند آیت الله جنتی درباره ایشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..