تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیروزآبادی: تا این لحظه تصمیم قطعی برای فیلترینگ تلگرام گرفته نشده است

هر روز شاهد انتشار اخبار متفاوتی در رابطه با فیلتر شدن تلگرام هستیم. در جدیدترین اظهار نظر، ابوالحسن فیروزآبادی اعلام کرده که هنوز تصمیم قطعی برای فیلتر تلگرام گرفته نشده است.

ابوالحسن فیروزآبادی اظهار داشت: «علت صحبت درمورد فیلترینگ تلگرام برای زمان‌بندی کارهایی است که باید درباره پیام‌رسان‌ها انجام شود.»

فیروزآبادی تأکید کرد که اقدامات صورت‌گرفته در مورد تلگرام ایجابی بوده است. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرد: «نگاه ما این است که فضای مجازی فراتر از یک پیام‌رسان است و یک گستره سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و حتی زیست‌محیطی است و در این زمینه نگاه ما باید توسعه‌ای باشد.»

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه اتکا به یک سکو در این عرصه، ناپایدار است، گفت: «اینکه ما کل رسانه و فعالیت اجتماعی‌مان را روی یک رسانه ناپایدار گذاشتیم، صحیح نیست.»

وی تجدید نظر در رابطه با تلگرام را حتمی و لازم می‌داند.

فیروزآبادی در پایان اعلام کرد که هنوز تصمیمی قطعی در رابطه با اینکه تلگرام چه زمانی فیلتر خواهد شد، گرفته نشده است. جمعه گذشته روس‌ها به‌‌روشنی اعلام کردند که پس از پایان ضرب‌الاجل تلگرام برای ارائه کلید‌های رمزنگاری، این پیام‌رسان را در کشور روسیه فیلتر خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیروزآبادی: تا این لحظه تصمیم قطعی برای فیلترینگ تلگرام گرفته نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..