تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا استیضاح وزیر کشور در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟

به گزارش شمانیوز: عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: ما شاهد بودیم که در ایام منتهی به عید نوروز و در بدترین شرایط سه وزیر دولت برای استیضاح به مجلس آمدند.

وی ادامه داد: استیضاح وزیر کشور علی رغم تکمیل امضا و ارجاع به هیئت رئیسه در اسفند ماه، هنوز در دستور کار کمیسیون قرار نگرفته است.

نماینده مردم بوشهر تصریح کرد: این شائبه برای نمایندگان مشهود و محسوس است که در هیئت رئیسه تبعیض قائل می‌شوند و آنقدر این مسئله مشهود است که یقین دارم مردم هم متوجه این تبعیض می‌شوند.

خدری با تأکید بر اینکه نباید احساس شود که در هیئت رئیسه مجلس با وزیری به گونه‌ای برخورد شود که استیضاح وی در دستور کار قرار نگیرد، اظهار کرد: امروز بنده پیگیری‌های زیادی کردم، اما مشخص نیست که برگه استیضاح رحمانی‌فضلی کجاست و چرا هنوز در دستور کار کمیسیون مربوطه قرار نگرفته است!

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: هیئت رئیسه مجلس امروز جلسه دارد و پیگیری می‌کنیم تا ببینیم نامه شما کجا رفته است.

وی تأکید کرد: هیئت رئیسه مجلس قطعا چنین نظری نسبت به وزرا ندارد و نامه کسی را جلو و عقب نمی‌اندازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا استیضاح وزیر کشور در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..