تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت Essential دوربین گوشی‌های نسل جدید PH-1 را ارتقاء می‌دهد +تصویر

شرکت Essential به کاربران قول ارتقاء دوربین گوشی‌های نسل جدید PH-1 را داد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اسنشال جزو شرکت های تازه کار در زمینه ساخت گوشی های هوشمند است که البته موفقیت های خوبی کسب کرده است.

این شرکت در ابتدا با مدیریت یکی از خالقان سیستم عامل اندروید یعنی اندی روبین کار خود را آغاز کرد و در سال گذشته نیز عرضه اولین گوشی هومشند خود را تجربه کرد.

اگرچه گوشی اول شرکت Essential فروش خوبی کسب کرد اما دوربین این گوشی یکی از نقاط ضعف آن به حساب می‌آمد و کاربران بیش از پیش نگران این هستند که آیا نسخه های جدید محصولات شرکت اسنشال نیز این مشکل دوربین را خواهند داشت یا خیر.

در همین رابطه، لیندا جیانگ؛ مدیر طراحی صنعتی شرکت اسنشال صفحه شخصی خود در توییتر را به روز رسانی کرده و به دغدغه کاربران پاسخ داده است. در ادامه متن ارسالی شرکت اسنشال را مشاهده می‌کنید :

« در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین انتقاداتی که به گوشی‌های شرکت ما وارد می‌شود، مسئله کیفیت پایین و ضعیف دوربین‌های آن است. به همین دلیل ما تصمیم داریم تا در گوشی‌های نسل جدید خود این خلا و اشکال را جبران کنیم. این امر باعث می‌شود که کاربران و مشتریان ما بدانند که نظرات آنها برای شرکت مهم است و ما در جهت رفع مشکلات و دغدغه های آنها تلاش می‌کنیم. لیندا جیانگ؛ مدیر طراحی صنعتی شرکت اسنشال »

شرکت Essential به کاربران قول ارتقاء دوربین گوشی‌های نسل جدید PH-1 را داد +تصویر

انتهای پیام/

شرکت Essential به کاربران قول ارتقاء دوربین گوشی‌های نسل جدید PH-1 را داد +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت Essential دوربین گوشی‌های نسل جدید PH-1 را ارتقاء می‌دهد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..