تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – یکشنبه ۱۹ فروردین!

دیدنی های روز یکشنبه ۱۹ فروردین را از “محمد بن سلمان” ولیعهد سعودی در بازدید از دفتر مرکزی شرکت اسلحه سازی “لاکهید مارتین” آمریکا تا پوشاندن چشم یک کرگدن ماده را ببینید :

تصاویر و دیدنی های روز یکشنبه ۱۹ فروردین

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردین

“محمد بن سلمان” ولیعهد سعودی در بازدید از دفتر مرکزی شرکت اسلحه سازی “لاکهید مارتین” آمریکا در شهر سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا آمریکا/ عکس: رویترز

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردین

اردوغان شاهد مراسم عقد دختر شهردار شهر “دنیزلی” ترکیه شد./عکس: آژانس خبری دوغان ترکیه

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردین

پوتین، مدودف و همسر مدودف در مراسم عید پاک مسیحیان ارتدوکس در کلیسای جامع در مسکو/عکس: ایتارتاس

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردین

مراسم عید پاک در کلیسای مسیحیان قبطی مصر در شهر قاهره

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردین

حمله خودرویی یک مرد روانی به جمعیت در شهر مانستر آلمان

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردین

ممانعت حامیان “لولا داسیلوا” رییس جمهور اسبق برزیل از عزیمت او به زندان

درباره لولا داسیلوا رییس جمهور اسبق برزیل بیشتر بدانید

رئیس جمهوری اسبق برزیل به دریافت رشوه از یک شرکت مهندسی در ازای کمک به عقد قرارداد میان این شرکت و شرکت نفت «پترولئو برازیلیرو» متهم شده است.پایه گذار حزب کارگر برزیل درخواست کرده بود تا زمانی که درخواست تجدیدنظر وی بررسی می شود، آزاد باشد. اما دیوان عالی برزیل روز پنجشنبه درخواست وی را رد کرد و به زندانی شدن وی رای داد.

رئیس جمهوری اسبق برزیل قصد داشت در انتخابات ریاست جمهوری ماه اکتبر شرکت کند.
اما به نظر می رسد که حکم دیوان عالی برزیل به فعالیت های سیاسی و برنامه های وی برای حضور در انتخابات پایان می دهد.

طبق قانون انتخابات برزیل، فردی که در دادگاه محکوم شده است تا هشت سال نمی تواند در انتخابات نامزد شود. اما استثنائاتی هم وجود دارد که اگر دا سیلوا بخواهد وارد کارزار شود، دادگاه انتخابات درباره آنها اظهارنظر کرده و رای خواهد داد.«حزب کارگران» برزیل که توسط دا سیلوا پایه گذاری شده است، از هواداران خود خواست تا در حمایت از وی به خیابان ها بیایند.

دا سیلوا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ دو دوره متوالی چهار ساله رئیس جمهوری برزیل بود.
برزیل در دوره ریاست جمهوری وی شاهد شکوفایی اقتصادی بود.
ریاست جمهوری دا سیلوا در حالی به پایان رسید که از محبوبیت هشتاد درصدی برخوردار بود.

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردین

روز جهانی جنگ بالش ها – لندن

درباره روز جهانی جنگ بالش ها بیشتر بدانید

«بالش ها بالا! حالا بزن!». این جمله احتمالا تکراری ترین جمله امروز اهالی حدود ۱۱۵ کشور دنیا باشد. چرا که طبق یک رسم نانوشته، آنها دور هم جمع می شوند تا در «روز جهانی جنگ بالش ها» همدیگر را حسابی با بالش بنوازند.
جنگی پر از خنده و تفریح که جز چندین کیلو پر به آسمان پرتاب شده، هیچ تلفات دیگری ندارد.

تصویر صدها نفر از مردمی که بالش به دست به خیابان ها و مراکز عمومی شهرهای بزرگ آمده اند و با شروع مراسم، بالش هایشان را به سمت یکدیگر پرتاب می کنند و در هیاهوی پرهای غوطه ور در آسمان به جنگ همدیگر می روند، امروز یکی از سوژه های مورد علاقه عکسان است.

حالا دیگر چند سالی می شود که یکی از روزهای هفته اول ماه آوریل را به روز جنگ با بالش نام گذاری کرده اند. جنگی تفریحی و سرگرم کننده که در سال های اول در بیش از ۱۰ کشور دنیا از جمله امریکا، انگلستان، هلند، استرالیا، مالزی، مجارستان، بلغارستان، برزیل و … شروع شد و امسال هم هزاران نفر از مبارزین بالشتی طبق برنامه هر ساله، به دوئل می پردازند.

دیدنی های روز یکشنبه ۱۹ فروردین

امروز هم روز جنگ بالش ها در سال ۲۰۱۳ است.
روزی که صدها نفر دور هم جمع می شوند تا همدیگر را بزنند.
اما با بالش های نرمی که هیچ دردی هم ندارد.

دیدنی های روز یکشنبه 19 فروردینمسابقه جنگ خروس ها در “چیانگ مای” تایلنددیدنی های روز یکشنبه 19 فروردینسیاه شدن صورت نوجوان معترض فلسطینی در مرز باریکه غزه به دلیل آتش زدن تایرهای خودرو برای از بین بردن اثر گاز اشک آور نیروهای اسراییلیدیدنی های روز یکشنبه 19 فروردینگاو بازی در لیسبون پرتغالدیدنی های روز یکشنبه 19 فروردینپوشاندن چشم یک کرگدن ماده برای انتقال او با هلی کوپتر- پارک وحش کنیا

عصر ایران – ایرنا – مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – یکشنبه ۱۹ فروردین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..