تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت سکه و ارز روز یکشنبه 19 فروردین

در پی گرانی دلار و ثبت رکورد ۵۳۰۰ تومان در بازار آزاد، مجلس از وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی دعوت کرده تا برای ارائه توضیحات به بهارستان بروند.

به گزارش شمانیوز: قیمت دلار که در معاملات دیروز پس از سکون چند روزه، اوج گیری دوباره را آغاز کرده بود، امروز سر به فلک کشید و با افزایش 173 تومانی به 5344 تومان رسید. یورو و پوند هم با افزایش 145 و 70 تومانی به ترتیب 6525 و 7450 تومان معامله شدند.
سکه بهار آزادی هم با قلدری و با فتح قله یک میلیون و 800 هزار تومانی، 37000 تومان افزایش یافت و خود را تا قیمت یک میلیون و 825 هزار تومان بالا کشاند.نیم سکه با افزایش 20 هزار تومانی، ربع سکه با افزایش 7 هزار تومانی و سکه گرمی با 5 هزار تومانی به ترتیب 875 هزار تومان، 566 هزار تومان و 354 هزار تومان معامله شدند. طلا هم با افزایش 1732 تومانی و با ثبت رقمی رویایی به 167 هزار و 724 تومان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت سکه و ارز روز یکشنبه 19 فروردین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..