تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فین‌استارز ۲۰۱۸، بزرگترین گردهمایی استارت‌آپ‌ها و فعالان فین‌تک

رویداد فین‌استارز 2018 فرصتی برای هماهنگی اضلاع اساسی اقتصاد کشور در راستای حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان دانست.

به گزارش شمانیوز، فین‌استارز 2018 فروردین‌ماه سال جاری در جریان یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه میزبان مخاطبان بسیاری اعم از شتاب‌دهنده‌های فین‌تکی، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارت‌آپ‌های فین‌تک، مربیان، مشاوران و ... خواهد.
بر اساس این گزارش در این دوره از موفقیت و تجربه تیم‌های حاضر در رویداد فین‌استارز 2016 و 2017 و از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ در حوزه فین‌تک صحبت می‌شود. همچنین چالش‌های مقرراتی و اجرایی حوزه فین‌تک و موضوعات روز جهان تکنولوژی مالی جهت آشنایی با روند‌های توسعه تکنولوژی مالی در قالب سخنرانی‌های کلیدی و پنل‌های تخصصی مطرح می‌شود و مربیان به طور دائمی با تیم‌ها، استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان در ارتباط خواهند بود.
یکی دیگر از بخش‌های جذاب فین‌استارز 2018 امکان حضور در مسابقه جذب سرمایه است. به این ترتیب استارت‌آپ‌ها برای رفع نیاز‌های فناورانه بازار‌های مالی کشور که در این رویداد مطرح می‌شود می‌توانند ایده‌های خود را ارائه، نسبت به تشکیل بوم کسب و کار اقدام و در نهایت مربی درخواست کنند تا امکان جذب سرمایه از طریق عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران برای آن‌ها فراهم شود.
در جریان فین‌استارز 2018 همچنین نشست‌های همفکری با شتاب‌دهنده‌های فین‌تک، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها، مریبان و مشاوران، هلدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود. ضمن آنکه حاضران و شرکت‌کنندگان در این رویداد امکان بهره‌گیری از محتوای سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی، پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی با نگاه به اشتراک‌گذاری دانش را نیز خواهند داشت.
یادآور می‌شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می‌شود، شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می‌توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فین‌استارز ۲۰۱۸، بزرگترین گردهمایی استارت‌آپ‌ها و فعالان فین‌تک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..