تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرض سه زن آمریکایی به یک شهروند کره ای خبرساز شد+ فیلم

تعرض سه زن آمریکایی به یک شهروند کره ای + فیلم///////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعرض سه زن آمریکایی به شهروندان کره ای و از جمله یک مرد جوان در متروی این کشور   خبرساز شد. این سه زن که یکی از آنها 32 ساله و یک معلم زبان انگلیسی در کره جنوبی است ضمن بکار بردن الفاظ نژادپرستانه در یکی از واگن های مترو  به شماری از شهروندان و از جمله یک مرد جوان حمله ور شدند.

بنا به گزارش پلیس کره، این مرد جوان توسط این سه زن مورد  حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت دچار جراحت شده است. این اتفاق در ساعت 5 بعدظهر و در داخل یکی از واگن های متروی سئول رخ داد.ظاهرا  این مرد جوان پس از آنکه از این سه زن خواست آرام تر صحبت کنند از سوی آنها مورد حمله قرار گرفت. در ویدئویی که منتشر شده است یکی از این سه زن را در حالی که در حال بکار بردن الفاظ نژادپرستانه  و تمسخر مسافران است نشان می دهد.

گفتنی است؛ هر سه زن آمریکایی توسط پلیس کره جنوبی بازداشت شده اند.

انتهای پیام/

حمله سه زن آمریکایی به مرد کره ای در داخل مترو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرض سه زن آمریکایی به یک شهروند کره ای خبرساز شد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..