تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهرام زند دوبلور پیشکسوت ایران درگذشت (عکس و علت فوت)

بهرام زند دوبلور پیشکسوت ایران درگذشت (عکس و علت فوت)

بهرام زند صدای ماندگار ایران در گذشت . دوبلور مشهور و خوش صدای کشورمان که در سریالها و فیلمهای بسیاری با صدای دلنشینش دوبلوری نموده بود امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت . به گزارش ایران ناز بهرام زند دوبلور پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون ایران صبح امروز ۱۸ فروردین به دلیل ایست قلبی درگذشت.

بهرام زند دوبلور پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۳۲۸، امروز صبح در سن ۶۹ سالگی و به دلیل ایست قلبی در منزل خود درگذشت.

بهرام زند دوبلور پیشکسوت ایران درگذشت (عکس و علت فوت)

این دوبلور مطرح تاکنون در فیلم‌های بسیاری به جای شخصیت‌های گوناگون سخن گفته‌ است و سرپرستی گویندگان را در سریال‌های ایرانی از جمله «امام علی (ع)» و «مدار صفر درجه» و مدیریت دوبلاژ در مجموعه‌های خارجی پرمخاطبی مانند «جنگجویان کوهستان»، «شرلوک هلمز» و «ناوارو» را عهده‌دار بوده‌ است.

بهرام زند صداپیشگی بازیگران مطرحی چون مل گیبسون، جورج کلونی، راسل کرو، بروس ویلیس، جان تراولتا، جیسون استاتهام، دانیل دی لوییس و نیکلاس کیج را در فیلم های مختلف برعهده داشته است.

سایت ایران ناز درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت می گوید.

بهرام زند دوبلور پیشکسوت ایران درگذشت (عکس و علت فوت)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهرام زند دوبلور پیشکسوت ایران درگذشت (عکس و علت فوت)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..