تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین نشست هم اندیشی نقشه راه برنامه توسعه فضایی کشور برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی نقشه راه برنامه توسعه فضایی کشور برگزار شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین نشست هم اندیشی نقشه راه برنامه توسعه فضایی کشور روز امروز (شنبه ۱۸ فروردین) با حضور نمایندگان سازمان ها و متولیان این حوزه برگزار شد.

مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران در این نشست ضمن تاکید برتعامل و همگرایی بخش های فضایی کشور گفت: تدوین نقشه راه توسعه برنامه های فضایی کشور، مبتنی بر اسناد بالا دستی و با مشارکت، همفکری و حضور همه بازیگران و فعالان این حوزه در دستور کار سازمان فضایی ایران قرار دارد و با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: تثبیت و توسعه کامل زنجیره ارزش در حوزه فضایی، توسعه کسب و کارهای نوپای فضا پایه، صادرات فناوری و حضور در بازار بکر منطقه، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و حضور موثر و فعال در مجامع بین المللی را از اولویت های سازمان فضایی ایران است.

براری ضمن تاکید بر استفاده صلح آمیز از فضا در جهت عزت و اقتدار ملی، ارتقاء کیفیت زندگی مردم و توسعه علم و دانش در کشور اظهار کرد: همه تلاشگران عرصه فضایی یک هدف مشترک دارند و آن توسعه حوزه فضایی کشور است و برای تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ در حوزه فضا، باید با سرعت بیشتر و بر اساس اولویت نیازمندی های کشور، برنامه ریزی کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین نقشه راه برنامه توسعه فضایی کشور را گامی موثر در جهت ایجاد همگرایی و تعامل در بخش فضایی کشور دانست و تصریح کرد: حرکت بر اساس این نقشه راه قدمی مثبت در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار بخش فضایی کشور است.

اضافه می شود که این نشست با حضور متولیان و متخصصان فضایی کشور از دانشگاه ها، مراکز علمی، دانشکده ها و دستگاه های اجرایی و به میزبانی سازمان فضایی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین نشست هم اندیشی نقشه راه برنامه توسعه فضایی کشور برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..