تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی کشتی‌های بدون آلاینده و سازگار با محیط زیست +فیلم

طراحی کشتی‌های بدون آلاینده و سازگار با محیط زیست + فیلم/// دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان آلمانی در حال طراحی کشتی‌هایی هستند که ۲۵ درصد کمتر از کشتی‌های دیگر دی اکسید کربن و آلاینده‌هایی همچون سولفور و اکسید نیتروژن تولید می‌کنند.

محققان اروپایی در استخری که دمای محیط آن  10 درجه سانتی گراد  زیر صفر و دمای آب هم 8 دهم درجه زیر صفر است آزمایش خود را آغاز کردند. آنها فضای این استخر را به شکل قطب شمال در آورده‌اند. آب شور این استخر با نقطه انجماد آب و محیط فضا را برای آنها فراهم کرده است.

محققان ضخامت یخ را در همه‌ جای استخر اندازه می‌گیرند؛ چرا که معتقدند ضخامت آن در همه جای استخر به یک اندازه نیست. در ادامه مهندسان دریایی  می خواهند بدانند مدلی که طراحی کرده اند در شرایط حاد چقدر بهتر کار خواهد کرد. 

هدف از این تحقیق، طراحی کشتی های کارآمدی است که با گازهای طبیعی محیط زیست را کمتر آلوده می‌کنند. ویدئویی از مراحل تلاش محققان و ساخت کشتی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

طراحی کشتی با آلایندگی کمتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی کشتی‌های بدون آلاینده و سازگار با محیط زیست +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..