تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات حمله سایبری شب گذشته/ تلگرام چه بلایی بر سر خانواده های ایرانی آورده است؟/ دختر گمشده پس از 24 سال خانواده اش را پیدا کرد+ فیلم و تصاویر

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم. 

کوهپیمایی رهبر انقلاب در یک روز جمعه و ابراز احساسات جوانان از دیدار غیرمنتظره ایشان +فیلم
کوه‌پیمایی یکی از ورزش‌های مورد علاقه رهبر معظم انقلاب است، لحظاتی از حضور ایشان در ارتفاعات کردستان و ابراز احساسات جوانان را از نظر می‌گذرانید.

جزئیات حمله سایبری شب گذشته
شب گذشته از حدود ساعت ۲۱، بخش وسیعی از زیرساخت‌های اینترنت ایران از دسترس خارج شد؛ مشکلی که طبق گفته وزیر ارتباطات فراتر از ایران بود.

تلگرام چه بلایی بر سر خانواده های ایرانی آورده است؟
این روزها استفاده بیش از اندازه از موبایل و شبکه های اجتماعی، تبدیل به مشکلی بزرگ در روابط خانوادگی شده است.

حمله سایبری به زیرساخت‌های کشور/ تمامی مسیریاب‌ها به حالت عادی بازگشتند
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی توئیتری از حمله سایبری به برخی مراکز داده کشور خبر داد.

لحظه نفس گیر تلاش ناموفق خلبان برای فرود روی باند فرودگاه + فیلم
خلبانی که قصد فرود در باند فرودگاهی در اسپانیا را داشت بدلیل سرعت زیاد باد و عدم تعادل هواپیما مجبور به برخاستن مجدد از روی باند فرودگاه شد.

لحظه تکان دهنده پرش دو مرد مست مقابل قطار + فیلم
دو مرد مست در اقدامی تکان دهنده ناگهان مقابل قطار در حال ورود به ایستگاه پریدند.

دختر گمشده پس از 24 سال خانواده اش را پیدا کرد+ فیلم و تصاویر
یک خانواده چینی که 24 سال پیش دختر 3 ساله خود را گم کرده بودند سرانجام موفق به یافتن او شدند.

اطلاعیه مرکز ماهر در خصوص اختلال سراسری در سرویس اینترنت و سرویس‌های مراکز داده داخلی
در پی بروز اختلالات سراسری در سرویس اینترنت و سرویس‌های مراکز داده داخلی در ساعت حدود 20:15 مورخ 97/01/17 ، بررسی و رسیدگی فنی به موضوع انجام پذیرفت.

جستجوی روستائیان برای پیدا کردن یک کروکودیل آدم‌خوار! +فیلم
تلاش گروهی از روستائیان فیلیپینی برای شکار یک کروکودیل 9 متری آدم خوار پس از حمله این حیوان به یک زن بومی و همچنین یک ماهیگیر ادامه دارد.

توضیحات وزیر ارتباطات پس از جلسه اضطراری بررسی حمله شب گذشته/۳۵۰۰ مسیریاب تحت تأثیر حمله سایبری قرار گرفتند
محمد جواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود مطلبی درباره حمله شب گذشته منتشر کرد.

انتهای پیام/

پربازدیدهای امروز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات حمله سایبری شب گذشته/ تلگرام چه بلایی بر سر خانواده های ایرانی آورده است؟/ دختر گمشده پس از 24 سال خانواده اش را پیدا کرد+ فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..