تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به بازار خرید و فروش فلش در سایت دیوار

کمتر کسی فلاپی‌ها را به‌خاطر می‌آورد؛ وسیله‌ای مشکی رنگ که با داخل شدن در کیس‌های کامپیوتر وظیفه انتقال داده‌ها را به عهده داشت.

تبلیغات

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به دلیل حافظه کم و حجیم بودن فلاپی‌، سی دی و دی وی دی خیلی زود جایگزین آن شد تا راحت‌تر بتوان از حافظه لپ‌تاپ یا کامپیوتر خروجی ارائه کرد. دنیای تکنولوژی اما دنیای عجیبی است و هر لحظه حرف جدیدی برای گفتن دارد. فلش مموری نوعی ابزار ذخیره و انتقال قابل بازیافت داده‌ است که مانند فلاپی، سی دی یا دی وی دی یک بار مصرف نیست. خرید و فروش فلش در سال‌های ابتدایی فقط با مارک ترنسند و با قیمتی بالا صورت می‌گرفت اما امروزه نو و کارکرده آن در قیمت‌ها و مدل‌های مختلف در سایت‌های آنلاین خرید و فروش مانند سایت دیوار یا دیگر فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی معامله می‌شود.

کمپانی‌های به‌نام مانند سونی، اچ پی، توشیبا و سامسونگ در کنار سایر محصولات الکترونیکی مبادرت به تولید و ساخت فلش مموری‌هایی با قابلیت‌های مختلف مانند ضد آب بودن، طراحی منحصر به‌فرد، جمع و جور بودن و ... کرده‌اند. در این بین خلاق‌ترین طرح‌ها به برند اچ پی تعلق می‌گیرد که فانتزی‌ترین فلش‌ها را همراه با شاخص‌های دیگر از قبیل کیفیت و دوام به بازار ارائه می‌کند. با این حال خرید و فروش فلش اچ پی در سایت دیوار تنها در یک آگهی به چشم می‌خورد که ظاهر آن هم بسیار معمولی، حافظه این فلش ۸ گیگابایت و قیمت آن ۲۰ هزار تومان عنوان شده است. در ادامه نگاهی به سایر فلش‌های به حراج گذاشته شده در این فروشگاه اینترنتی خواهیم انداخت.

پی کیو آی آنچنان شناخته شده نیست، اما نکته جالب آگهی این برند در سایت دیوار است. کیفیت این فلش معمولی و سرعت آن هم همینطور توصیف می‌شود. با این حال برای کسانی که می‌خواهند عکس‌ها یا خاطرات خود را در یک فلش ضدآب و ضدضربه برای همیشه ذخیره کنند، این برند معقول به نظر می‌رسد. قیمت یک فلش پی کیو آی ۳۲ گیگابایتی در دیوار ۴۵ هزار تومان است.

ای دیتا را به عنوان غول سرعت در میان فلش مموری‌ها و هارد دیسک‌ها می‌شناسند. مزیت بعضی از فلش‌های این کمپانی علاوه بر سرعت بسیار بالا، قابلیت اتصال همزمان به لپ تاپ از یک سو و تبلت یا گوشی موبایل از سوی دیگر است. قیمت یک فلش مموری با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، آکبند و همراه با گارانتی در بازار  ۷۰ هزار تومان کلید خورده است، این در حالی است که در سایت دیوار نمونه نو و اورجینال آن ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. گرانترین فلش قیمت‌گذاری شده در سایت دیوار به برند ترنسند تعلق دارد؛ آن هم به قیمت ۷۸۰ هزار تومان! این فلش مموری با ۶۰۰ گیگا‌بایت حافظه، در دسته فلش‌هایی قرار می‌گیرد که می‌تواند جایگزین هارد‌ دیسک‌ها شوند. طبق گفته فروشنده مستقیم، قیمت این فلش در بازار بالای یک میلیون تومان است. خرید و فروش فلش در مارک‌ سیلیکون پاور، یکی از پرفروش‌ترین برندها در زمینه تولید فلش و هارد دیسک با قیمتی حدود ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان در سایت دیوار در میان چند آگهی دیده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به بازار خرید و فروش فلش در سایت دیوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..