تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه زنده/ بازی فوتبال پدیده - پرسپولیس

به گزارش شمانیوز، تیم‌های پدیده و پرسپولیس از ساعت 17 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر - صفر به اتمام رسید.

پدیده با ترکیب: سعيد جلالی راد، رضا ناصحی، حسين مرادمند، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، سالار افراسيابی، اكبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، معين عباسيان، امين قاسمی نژاد، محمد قاضی بازی کرد.

پرسپولیس هم با ترکیب: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

نیمه اول

دقیقه 7: شوت عباسیان توسط بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 13: ارسال عباسیان و ضربه سر بازیکنان پدیده حاصلی نداشت.

دقیقه 16: ضربه ایستگاهی حسین ماهینی از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 17: حرکت ترکیبی پرسپولیسی‌ها در نهایت با ضربه علیپور همراه شد که این ضربه توسط جلالی‌راد مهار شد.

دقیقه 19: ضربه خلعتبری با هوشیاری ماهینی از روی خط دروازه پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه 22: کمال کامیابی‌نیا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 28: وحید امیری پاسی زیبا را به داخل شش قدم پدیده فرستاد اما کامیابی‌نیا در کمال ناباوری دروازه خالی پدیده را نتوانست باز کند.

دقیقه 34: پرتاب بلند عباسیان و ضربه سر بازیکنان پدیده توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 1+45: علیرضا بیرانوند با پاسی فوق‌العاده وحید امیری را در محوطه جریمه پدیده صاحب موقعیت کرد که علیپور نتوانست پاس این بازیکن را به گل تبدیل کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه زنده/ بازی فوتبال پدیده - پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..