تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه

قرعه کشی آخرین مرحله جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه روز چهارشنبه مورخ 22 فروردین‌ماه برگزار و 360 برنده این مرحله از جشنواره معرفی خواهند شد.

به گزارش شمانیوز، قرعه کشی مرحله آخر جشنواره دوجین پلاس روز چهارشنبه مورخ 22 فروردین‌ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و 360 برنده این مرحله از جشنواره معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه با هدف گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقبال از بهار طبیعت، از 18 بهمن ماه سال 96 آغاز گردید و تا 29 اسفند ماه سال 96 ادامه داشت.

گفتنی است تاریخ قرعه کشی مرحله دوم و آخر این جشنواره 22 فروردین‌ماه خواهد بود و اسامی برندگان از طریق وب سایت و کانال رسمی تلگرام بانک سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع:روابط عمومی بانک سرمایه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..