تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود اپراتورهای تلفن همراه به حوزه پیام‌رسان

ورود اپراتورهای تلفن همراه به حوزه پیام رسانبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک کنسرسیوم رسانه‌ای با مشارکت اپراتورهای تلفن همراه کشور، برخی بانک‌های خصوصی و یک شرکت نرم‌افزاری معتبر و صاحب دانش فناوری خارجی در حوزه رسانه‌های اجتماعی با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های رسانه‌ای اجتماعی در کشور شکل گرفته است.

سعید مارکلایی مدیر این پروژه در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این کنسرسیوم با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های رسانه‌های اجتماعی خدمات محور، امن و بدون محدودیت راه اندازی شده است و در این راستا حمایت و پشتیبانی از پیام‌رسان «آی گپ» به عنوان اولین محصول این کنسرسیوم در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: راهبرد این کنسرسیوم توسعه و ارائه خدمات مبتنی بر مکان در قالب رسانه اجتماعی و با هدف رفع نیازمندی‌های مردم و مخاطبین است. طراحی و ارائه خدمات بانکی، بیمه ای، ارزش افزوده موبایل، سلامت و تجارت الکترونیکی از جمله خدماتی است که توسط این کنسرسیوم هدفگذاری شده است.

مارکلایی در پاسخ به درخواست خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر ارائه‌ی نام شرکت‌های فعال در این کنسرسیوم گفت: هم اکنون تشریفات حقوقی و اداری برای ثبت این کنسرسیوم در حال انجام است و در آینده بسیار نزدیک پس از طی این تشریفات در یک رویداد خبری تشکیل این کنسرسیوم و شرکت های مشارکت کننده در آن به رسانه ها و افکار عمومی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود اپراتورهای تلفن همراه به حوزه پیام‌رسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..