تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه یک بازیگر از انتشار اخبار کذب درباره زندگی شخصی اش

یاسرجعفری بازیگر سینما و تلویزیون به انتشار اخبار کذب درباره ازدواجش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش شمانیوز: یاسرجعفری بازیگرسینماوتلویزیون به انتشاراخبارکذب ازدواجش در فضای مجازی واکنش نشان داد وگفت: مدتی است چندتصویر با تیتر "یاسرجعفری ازدواج کرد " ویا " یاسرجعفری وهمسرش " درفضای مجازی منتشر میشود واین اخبارکذب به شدت مرا ازرده خاطرکرده است .من ازدواج نکرده ام وقصد ازدواج هم ندارم واین تصاویر مربوط به عکس های خانوادگی من بااقوام ویا پشت صحنه ی فیلم هایی است که در آنها به ایفای نقش پرداخته ام.
وی افزود : درخصوص این اخبارکذب ازطریق پلیس فتا پیگیری وشکایت کرده ام که برخی ازسایت های انتشاردهنده این اخبار بسته شده اما برخی دیگر به دلیل نبودن سرورهایشان در داخل کشور همچنان به کارخود ادامه می دهند که امیدوارم بزودی این مسائل حل شود .

جعفری درمورد فعالیت این روزهای خود گفت :
درحال اماده شدن برای همکاری در فیلم سینمایی" بی وزنی " به تهیه کنندگی مرتضی شایسته وکارگردانی مهدی فرد قادری هستم که فیلمبرداری این اثرسینمایی اردیبهشت ماه اغاز میشود .

وی افزود : درمدت اخیر
پیشنهادهای تلویزیونی و یک پیشنهاد سینمایی مربوط به هنروتجربه
هم داشتم اما علاقه مند به نقش افرینی در آنها نبودم .به تازگی در رشته مدیریت بازرگانی درمقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شدم ودرازمون دکتری نیز شرکت کرده ام وامیدوارم دراین مقطع نیز موفق باشم .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه یک بازیگر از انتشار اخبار کذب درباره زندگی شخصی اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..