تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس لورفته از گوشی جی ۷ تینک / افزایش ۲۰ درصدی سود ال‌جی

عکس لورفته از گوشی جی ۷ تینک / افزایش ۲۰ درصدی سود ال‌جی

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی کره‌ای سود ژانویه-مارس خود را 1.1 تریلیون وون معادل 1 میلیارد دلار اعلام کرد که این رقم فراتر از پیش‌بینی کارشناسان بوده و از فصل دوم سال مالی 2009 بدین سو بی سابقه بوده است.{لینک}

به گفته کارشناسان فروش بی سابقه تلویزیون‌های اولد در کنار کاهش هزینه تولید پنل‌های ال‌سی‌دی دست به دست هم داد تا واحد تلویزیون ال‌جی بسیار خوب ظاهر شود.

«جان کو» تحلیل‌گر در موسسه NH Investment گفت: رشد فروش لوازم خانگی و تلویزیون معمولا کُند است اما ال‌جی بازار خوبی به هم زده است.

سود ناشی از محصولات جدید مانند ال‌جی استایلر نیز قابل توجه بوده است اما بخش موبایل همچنان به دلیل رقابت شدید در بازار، فروش خوبی نداشته است.

درآمد ال‌جی در فصل مذکور 15.1 تریلیون وون اعلام و باعث شد تا سهام این کمپانی روز جمعه در بورس 5.7 درصد رشد را تجربه کند.

ال‌جی جی 7 تینک

به نظر می‌رسد پرچم‌دار 2018 ال‌جی، با نمایشگر ناچ‌دار به نام LG G7 ThinQ رونمایی شود. عکس لورفته از این گوشی 6.1 اینچی در فضای مجازی با نام فنی LG-G710TM  و فناوری تینک و هوش مصنوعی با دکمه مستقل در سمت چپ، گوشی قوی و استواری را نشان می‌دهد که به جدیدترین پردازنده اسنپ دراگون 845 مجهز است و طراحی تکامل یافته وی30 اس تینک را به یاد می‌آورد.{لینک}

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس لورفته از گوشی جی ۷ تینک / افزایش ۲۰ درصدی سود ال‌جی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..