تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چشم‌اندازی از پل» ویژه‌ هنرمندان و منتقدان روی صحنه می‌رود

«چشم‌اندازی از پل» ویژه‌ هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران به صحنه می‌رودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایش چشم‌اندازی از پل نوشته‌ی آرتور میلر به ترجمه‌ی حسن ملکی و با کارگردانی پوریا سمندری روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ساعت ۱۹ میزبان هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران می‌شود.

این نمایش اجراهای خود را از روز ۱۵فروردین در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است.

در این اثر نمایشی که اولین تجربه‌ ‌ی کارگردانی پوریا سمندری است، هادی جوان‌بختی، ساراگل احدی، آیدا مویدی، پارسا ذوالفقاری، بهرام خطیبی، حسین جوان، مرتضی پاکنهاد، محمد مرادی، امید حقیقی، غزاله حدادی، نیما خانجانی و نسترن خدادوست ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چشم‌اندازی از پل» ویژه‌ هنرمندان و منتقدان روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..