تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جستجوی روستائیان برای پیدا کردن یک کروکودیل آدم‌خوار! +فیلم

جستجوی روستائیان برای شکار بزرگترین کروکودیل آدم خوار  جهان! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جستجوهای گروهی از روستائیان فیلیپینی برای شکار یک کروکودیل غول پیکر آدم خوار ادامه دارد. این جستجوهاس از آن آغاز شد که یک ماهیگیر توسط این کروکودیل مورد حمله قرار گرفت. گفته می شود این کروکودیل که 9 متر طول دارد بزرگترین کروکودیل روی زمین بشمار می رود.

ساکنان منطقه "آگوسان دل سور" فیلیپین در حالی جستجوهای خود را برای شکار این کروکودیل آدم خوار آغاز کرده اند که پیشتر نیز گزارشی در خصوص حمله این کروکودیل به یک زن بومی منتشر شده بود. هنوز از سرنوشت قطعی این زن خبری منتشر نشده است.

یکی از بومیان این منطقه می گوید کروکودیلی را دیده که زول آن حدود 29 فوت بوده است. اگر ادعای این مرد درست باشد این کروکودیل در حال حاضر بزرگترین کروکودیل در جهان خواهد بود. تاکنون بزرگترین کروکودیلی که به ثبت رسده است حدود 6 متر طول داشته است. این کروکودیل نیز در کشور فیلیپین پیدا شده بود.

انتهای پیام/

حمله  مرگبار کروکودیل آدم خوار غول پیکر به یک زن روستایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جستجوی روستائیان برای پیدا کردن یک کروکودیل آدم‌خوار! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..